Skip to main content

IT RENDSZERSZERVEZŐ

A következő feladatokban számítanak Rád:

  • Üzleti igények, specifikációk, rendszertervek elkészítése
  • Fejlesztési dokumentációk készítése (megvalósítási terv, üzleti igény specifikáció stb.)
  • Tesztelési folyamat előkészítése, támogatása, üzleti tesztelés és hibajavítás koordinálása, adminisztrálása (JIRA)
  • IT és üzleti területek közötti kommunikáció, beszállítóval való kapcsolattartás, társterületekkel való egyeztetés
  • Részvétel a hozzárendelt rendszereket érintő projektek végrehajtásában
  • Fejlesztési eredmények visszamérése
  • Dokumentáció naprakészen tartása

A pozíció betöltésének feltételei:

  • Felsőfokú informatikai végzettség
  • Legalább 3 év rendszerszervezési vagy alkalmazás tervezési tapasztalat
  • Office, JIRA, UML, XML, MSSQL, Windows/Linux, Confluence ismeret
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás

Előnyt jelent:

  • Netbank vagy dokumentum menedzsment rendszerek ismerete
  • Middleware környezetben szerzett IT szervezői tapasztalat

Amit Partnerünk kínál:

  • Tapasztalati szinthez illeszkedő alapbér

Munkavégzés helye és munkaidő:

  • Budapest; Home Office és remote munkavégzési lehetőség
  • 9:00 - 17:00-ig tartó munkaidő

Amennyiben szívesen csatlakoznál egy szakmailag erős csapathoz és részt vennél hosszú távú banki projektekben, küldd el frissített szakmai önéletrajzod a „Jelentkezés” gombra kattintva!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].

IT RENDSZERSZERVEZŐ

Budapest
Home office / Hybrid

Published on 02.06.2025

Share this job now