Feladatok:
- Statisztikák, kimutatások készítése haladó szintű Excel-ismeretekkel
- Általános adminisztrációs feladatok ellátása
- Elektronikus és papíralapú dokumentumok kezelése, rendszerezése, archiválása
- Havi elszámolások előkészítésében és lebonyolításában való aktív részvétel
- Napi operatív irodai feladatok elvégzése
- A vezető munkájának támogatása statisztikákkal és riportokkal
- Egyéb, vezetők által kért ad hoc feladatok ellátása.
- Adminisztrációs folyamatok, rendszerek kiépítése, működtetése, naprakészen tartása
Elvárások:
- Középfokú végzettség
- 1-2 év irodai adminisztrációban szerzett tapasztalat
- Önálló, precíz és felelősségteljes munkavégzés
- Haladó szintű Excel-ismeretek (függvények, kimutatások, adatkezelés)
- Jó szervezőkészség, rendszerben való gondolkodás
- Megbízhatóság, pontosság
- "B" kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent:
- IT területen szerzett tapasztalat
- Egyéb irodai szoftverek (pl. Word, Outlook, Teams) magabiztos használata
Amit kínálnak:
- Versenyképes bérezés és juttatások
- Hosszútávú, stabil munkalehetőség
- Tanulási és képzési lehetőségek
- SZÉP kártya
- Munkába járás támogatása
- Egyéb juttatások
Munkaidő:
- Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra
Munkavégzés helye:
- Vecsés
Jelentkezés módja:
- Küldd el szakmai önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].