Skip to main content

IT IRODAI ADMINISZTRÁTOR

Feladatok:

  • Statisztikák, kimutatások készítése haladó szintű Excel-ismeretekkel
  • Általános adminisztrációs feladatok ellátása
  • Elektronikus és papíralapú dokumentumok kezelése, rendszerezése, archiválása
  • Havi elszámolások előkészítésében és lebonyolításában való aktív részvétel
  • Napi operatív irodai feladatok elvégzése
  • A vezető munkájának támogatása statisztikákkal és riportokkal
  • Egyéb, vezetők által kért ad hoc feladatok ellátása.
  • Adminisztrációs folyamatok, rendszerek kiépítése, működtetése, naprakészen tartása

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • 1-2 év irodai adminisztrációban szerzett tapasztalat
  • Önálló, precíz és felelősségteljes munkavégzés
  • Haladó szintű Excel-ismeretek (függvények, kimutatások, adatkezelés)
  • Jó szervezőkészség, rendszerben való gondolkodás
  • Megbízhatóság, pontosság
  • "B" kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent:

  • IT területen szerzett tapasztalat
  • Egyéb irodai szoftverek (pl. Word, Outlook, Teams) magabiztos használata

Amit kínálnak:

  • Versenyképes bérezés és juttatások
  • Hosszútávú, stabil munkalehetőség
  • Tanulási és képzési lehetőségek
  • SZÉP kártya
  • Munkába járás támogatása
  • Egyéb juttatások

Munkaidő:

  • Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra

Munkavégzés helye:

  • Vecsés

Jelentkezés módja:

  • Küldd el szakmai önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésed után?

  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].

IT IRODAI ADMINISZTRÁTOR

Pest
Full time

Published on 31.07.2025

Share this job now