
IT Helpdesk Team Lead (german speaking)
- IT Support csapat irányítása és személyzeti beosztás tervezése.
- Csapattagokkal történő fejlesztési beszélgetések vezetése és részvétel csapat- valamint ügyfélmegbeszéléseken.
- SLA figyelése és betartása.
- Szükség esetén aktív részvétel a támogatói tevékenységekben.
- Munkatársak technikai támogatása.
- Folyamatos folyamat- és eljárásjavítások bevezetése.
Elvárások / Requirements
- Minimum 2 év vezetői tapasztalat (IT Support vagy Customer Service területen).
- IT Support tapasztalat megléte elengedhetetlen.
- Eszkalációkezelési tapasztalat.
- Stakeholder management tapasztalat.
- Német nyelvtudás C1 szinten és angol nyelvtudás minimum B2 szinten.
- Stressztűrő képesség, szervezési és megvalósítási erősségek.
- Gyakorlati megközelítésű ("hands-on") munkavégzés és kiemelkedő kommunikációs készségek.
Előnyt jelent:
- Tapasztalat 7/24-es csapat menedzselésében.
Amit nyújtunk / Benefits
- Heti 1 nap Home Office.
- Egészségbiztosítás.
- Bejárás támogatás.
- Cafeteria.
a0tbI00000ID4ZvQAL