Skip to main content

IT Helpdesk Team Lead (german speaking)

  • IT Support csapat irányítása és személyzeti beosztás tervezése.
  • Csapattagokkal történő fejlesztési beszélgetések vezetése és részvétel csapat- valamint ügyfélmegbeszéléseken.
  • SLA figyelése és betartása.
  • Szükség esetén aktív részvétel a támogatói tevékenységekben.
  • Munkatársak technikai támogatása.
  • Folyamatos folyamat- és eljárásjavítások bevezetése.

Elvárások / Requirements

  • Minimum 2 év vezetői tapasztalat (IT Support vagy Customer Service területen).
  • IT Support tapasztalat megléte elengedhetetlen.
  • Eszkalációkezelési tapasztalat.
  • Stakeholder management tapasztalat.
  • Német nyelvtudás C1 szinten és angol nyelvtudás minimum B2 szinten.
  • Stressztűrő képesség, szervezési és megvalósítási erősségek.
  • Gyakorlati megközelítésű ("hands-on") munkavégzés és kiemelkedő kommunikációs készségek.


Előnyt jelent:

  • Tapasztalat 7/24-es csapat menedzselésében.

Amit nyújtunk / Benefits

  • Heti 1 nap Home Office.
  • Egészségbiztosítás.
  • Bejárás támogatás.
  • Cafeteria.

a0tbI00000ID4ZvQAL

IT Helpdesk Team Lead (german speaking)

Budapest
Home office / Hybrid

Published on 01.05.2025

Share this job now