Skip to main content

IT HD technikus

A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Digitális Megoldások Főigazgatóságában országos lefedettséggel gondoskodunk a megrendelőink SLA elvárása alapján üzemeltetett több mint 200 000 végponti eszköz folyamatos rendelkezésre állásáról, zavar esetén pedig akár néhány órán belül biztosítjuk az IT szolgáltatások helyreállítását.
Az IT Szolgáltatási Igazgatóság részeként működő IT Ügyfélszolgálat 7x24 órában fogadja és kezeli a vállalatcsoport mintegy 70.000 munkatársának IT szolgáltatásokra és -eszközökre vonatkozó bejelentéseit.

Érdekel, milyen egy folyamatosan fejlődő környezetben, Magyarország egyik legnagyobb SSC-jénél dolgozni? Jelentkezz hozzánk és legyél Te csaptunk legújabb tagja!

Új munkatársunk feladatai lesznek
- felhasználói bejelentések beazonosítása, rögzítése és eszkalációja
- bejelentések nyomon követése a rögzítéstől a megoldásig (eszkalálás a megoldócsoportok felé)
- ügyfélszolgálati rendszerben történő adminisztráció
- első színtű ügyfélszolgálati támogatás, hibabehatárolás és hibaelhárítás
- szoftverek, alkalmazások távoli telepítése
- rendszerek monitorozási, rendszerfelügyeleti teendőinek ellátása
- kiemelt incidens kezelésekor fellépett ügyfélszolgálati feladatok ellátása

Amire a munkakör betöltéséhez szükség van
- szakirányú középfokú állami iskolai végzettség vagy érettségi és szakirányú középfokú végzettség
- MS Windows operációs- és irodai rendszerek professzionális ismerete
- a következő alkalmazások ismerete: Office alkalmazások, Active Directory, szerver konzolalkalmazások, távmenedzselő eszközök, ügyfélszolgálati rendszerek

Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak
- önállóság, megbízhatóság, fegyelmezett, precíz munkavégzés
- rendszerszemlélet, kreativitás, problémamegoldó képesség, proaktivitás
- szakmai összefoglaló, lényeglátó képesség
- csapatmunka iránti nyitottság
- ügyfélorientált kommunikációs készség

Előnyként értékeljük
- nagyvállalati környezetben, technológiai rendszerek üzemeltetésében szerzett szakirányú szakmai tapasztalat és gyakorlat
- hibajegy kezelő rendszer használatában szerzett gyakorlat
-IBM Lotus Notes legalább felhasználói szintű ismerete
- IP hálózatok és speciális alkalmazások ismerete
- hardverek (Desktop/Szerver) ismerete
- szakmai angol nyelvtudás
- 7x24 órás munkavégzésre való hajlandóság

Amit ajánlunk
- támogató munkahelyi légkör
- szakmai fejlődési lehetőség
- bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
- bruttó 6.016,- Ft /hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft /hó tagdíj levonása esetén
- vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
- vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére

Munkavégzés helye
Budapest
Budapest, vagy Záhony

Munkaidő
Teljes munkaidő

Foglalkoztatás formája
Határozatlan idejű

Jelentkezés határideje
[click to reveal phone number]

Vállalati bemutatkozó
Jobban megismernéd társaságunkat és kíváncsi vagy, mire számíthatsz a kiválasztási folyamat során, vagy melyik szervezetbe várunk Téged? Kattints ide és pillants bele feladatainkba, mindennapjainkba!
[click to reveal website link]