Skip to main content

IT gyakornok

A Swiss Medical Services Kft. egy megbízható, magas színvonalú egészségügyi szolgáltatásokat nyújtó magyar vállalat, amely a svájci minőséget és precizitást ötvözi a hazai egészségügyi rendszer ismeretével. Céljuk, hogy ügyfeleik számára komplex, személyre szabott megoldásokat kínáljanak a magánegészségügy területén, legyen szó szűrővizsgálatokról, diagnosztikáról vagy szakrendelésekről.

Feladatok:

  • Az IT támogató folyamatokba beletanulhatsz – szoftvertámogatás oldalról, szereped lesz egy egyedi szoftver supportjában
  • Onboarding és betanítás után a ticketing rendszer kezelése, hibajegyek kezelése és megválaszolása önálló feladatként kerül hozzád
  • Egyedi szoftverünk oktatása a partner cégek felhasználói felé, belső munkatársak felé feladataid része lesz
  • Részt vehetsz üzleti hiba jelentések nyomán azok gyökér-ok elemzésében (root cause analysis)
  • IT-s projektekben történő közreműködéseddel szakmai tudásra tehetsz szert
  • Szenior munkatársak munkáját támogathatod – vállalatirányítási rendszer upgrade során

Elvárások:

  • Folyamatban lévő felsőfokú IT tanulmányok (nappali aktív hallgatói jogviszony)
  • Microsoft Office programok ismerete (Excel, PowerPoint, Word)
  • Legalább 1,5 éves gyakornoki idő vállalása
  • Szívesen dolgozol csapatban
  • Könnyen kommunikálsz telefonon, emailben és személyesen
  • Szereted a logikai feladatokat
  • Proaktívan veted bele magad a munkába és a megoldásokat keresed

Munkaidő:

  • Hétfőtől péntekig, 07.30-17.00 között
  • Heti min. 24 óra munka vállalása (3x8 óra vagy 4x6 óra)
  • Kizárólag irodai munkavégzés

Amit kínálunk:

  • Bruttó 2600 Ft/óra
  • Hosszú távú diákmunka-lehetőség
  • Támogató, fejlesztő vezetők
  • Szakmai és egyéni fejlődési lehetőségek egy stabil, folyamatosan növekvő cégnél
  • Szakmai gyakorlat leigazolása

Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "munkaidő" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címemen.

IT gyakornok

Budapest
Apprenticeships

Published on 25.07.2025

Share this job now