Skip to main content

Irodavezető

Partnerünk egy budapesti székhelyű, magyar tulajdonú, nemzetközi ügyfelekkel rendelkező tanácsadó társaság, amely magas szakmai színvonalon nyújt pénzügyi, számviteli és üzleti tanácsadási szolgáltatásokat. Szolgáltatásaikat magyar és nemzetközi ügyfeleik igényeihez alakították ki, korszerű megoldásokkal és személyre szabott szakmai támogatással.

Feladatok:

  • Adminisztratív és operatív támogatás a tanácsadó csapat számára
  • Belső adatbázisok kezelése, frissítése, karbantartása
  • Dokumentumkezelés, nyilvántartások vezetése
  • Egy beosztott napi munkájának koordinálása
  • Kapcsolattartás külső partnerekkel és szolgáltatókkal
  • Irodai eszközök és szolgáltatások menedzselése
  • Részvétel pénzügyi és kontrolling folyamatokban (alapszintű)

Elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági végzettség
  • Minimum 4-5 év tapasztalat hasonló területen (irodavezetés, adminisztráció, pénzügy, kontrolling)
  • IT ismeretek (Excel, adatbázis-kezelés, alapvető digitális rendszerek)
  • Középfokú angol nyelvismeret
  • Kiváló szervezőkészség és önálló munkavégzés
  • Multitasking képesség, priorizálás
  • Megbízható, proaktív, rugalmas hozzáállású

Munkaidő:

  • Teljes -vagy részmunkaidő (napi 4-6-8 óra)
  • Home office lehetőség
  • Rugalmas munkakezdés és időbeosztás

Amit kínálunk:

  • Támogató, családbarát munkakörnyezet
  • Teljesítmény függő bónusz
  • Szépkártya
  • Utazási költségtérítés
  • Céges mobil, laptop
  • Medicover white csomag

Ha ez a pozíció felkeltette érdeklődését, kérjük, töltse ki az alábbi jelentkezési űrlapot, és kattintson az „Jelentkezés” gombra. Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot az Ön által megadott elérhetőségeken!

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts

Irodavezető

Budapest
Home office / Hybrid

Published on 10.11.2025

Share this job now

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts