Skip to main content

IRODAI ADMINISZTRÁTOR-SZEGED (DIÁKMUNKA)

Az alábbi feladataid lesznek:

  • SAP rendszer migrációja miatti adattisztítási feladatok;
  • egyéb hibalisták feldolgozása;

Téged keresünk ha,

  • nappali tagozatos aktív vagy 25 év alatti passzív jogviszonnyal rendelkezel;
  • hosszú távú munkát keresel;
  • ráérsz min heti 2 napot, hétfőtől péntekig;
  • jó kommunikációs készséggel rendelkezel;
  • munkádat ügyfélközpontúság jellemzi;
  • Pontosság és precízitás jellemzi munkádat;
  • Önnállóán és ügyfélközpontúan képes vagy végezni a munkádat;
  • Felhasználói szinten ismered az irodai MS Office alkalmazásokat;

Amit kínálunk:

  • hosszú távú, biztos munkalehetőség;
  • igény esetén szakmai gyakorlati idő leigazolása;
  • br. 1850 Ft-os órabér;

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts