Skip to main content

IRODAI ADMINISZTRÁTOR

Főbb feladatok, munkák:

  • Kapcsolattartás az Áramszolgáltatóval személyesen, írásban, illetve telefonon
  • Kapcsolattartás a céges partnerekkel írásban, illetve telefonon
  • Beérkező és kimenő e-mailek, levelek, információk feldolgozása és dokumentálása
  • Dokumentumok kiállítása és archiválása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség érettségivel
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Nagyfokú terhelhetőség, önállóság
  • Kiváló kommunikációs képesség
  • B kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent:

  • Erősáramú végzettség
  • Áramszolgáltatói területen szerzett tapasztalat

Amit kínálnak:

  • Versenyképes bérezés
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Alkalmazotti munkaviszony
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Azonnali kezdés
  • Kellemes, családias munkahelyi légkör

Munkavégzés helye:

  • Budapest

Jelentkezés módja:

  • Küldd el önéletrajzodat és nettó bérigényedet az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésedet követően:

  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].

IRODAI ADMINISZTRÁTOR

Budapest
Full time

Published on 26.06.2025

Share this job now

Similar jobs