Skip to main content

Irodai adminisztrációs gyakornok

Partnerünk a hazai vagyonkezelési szektor egyik legdinamikusabban fejlődő szereplőjévé vált. A társaság a magánnyugdíjpénztári alapkezelés mellett az intézményi, illetve lakossági ügyfelek vagyonkezelésével, illetve a prémium szolgáltatásokat is foglalkozi, mint ingatlanbefektetés. A cég változatos termékpalettával áll ügyfelei rendelkezésére, így a hagyományosabb termékektől kezdve az innovatív, fenntartható szemléletet is figyelembe vevő befektetési termékek is szolgáltat.

Feladatok:

  • Napi szinten több osztály kisegítése, támogatása
  • Számlák rögzítése, rendszerezése
  • Havi kontrolling jelentések előkészítésében való részvétel (excelben)
  • Ügyféldokumentumok rendszerezése
  • Ügyféldokumentumok nyilvántartásának vezetése
  • Dokumentumok szkennelése, lefűzése
  • További adminisztratív feladatok

Elvárások:

  • Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony gazdasági területen
  • Magabiztos MS Office ismeretek (word, excel, ppt)
  • Napi szinten osztályok közötti átjárás, azok támogatása
  • Nyitott személyiség, aki nem ijed meg tőle, hogy akár több kollégától is kaphat utasítást

Munkaidő:

  • Heti min. 25-30 órában végezhető diákmunka

Amit kínálunk:

  • Br.: 2200 Ft/óra bérezés
  • Amíg nem vagy még 25 éves szja-mentességre lehetsz jogosult, így a bruttó béred, egyben nettó béred is lesz az adómentesség határáig
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Hosszú távú lehetőség (minimum 1-1,5 év)

Előnyt jelent:

  • Admin feladatokban való tapasztalat

Kérjük, töltsd ki a lenti rövid űrlapot és csatold önéletrajzodat. Elérhetőségeid pontos megadásával könnyíted a gyors kapcsolatfelvételt.

Irodai adminisztrációs gyakornok

Budapest
Apprenticeships

Published on 03.08.2025

Share this job now