Skip to main content

A Budapest Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Autóbusz és Trolibusz Üzemeltetési Igazgatóság

Gazdálkodási Osztálya

humánadminisztrációs feladatok ellátására

teljes-, vagy részmunkaidőben (napi 6 vagy 7 órában) történő munkavégzésre felvételt hirdet

Téged várunk a csapatba, ha:

  • középfokú végzettséged van
  • munkaügyi/személyügyi szakképzettséggel vagy humán területen 3 év szakmai tapasztalattal rendelkezel
  • felhasználó szinten ismered az MS Office programokat (azok a felvételi folyamat során tesztelésre kerülnek)

Előnyt jelent:

  • SAP HR moduljának ismerete

Főbb feladatok:

  • humánügyi, humánadminisztrációs feladatok végrehajtásában való közreműködés
  • munkavállalók humánügyi dokumentumainak kezelése
  • időadat- és törzsadatkezelés

Sikerre visznek ezek a készségek:

  • jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • csapatmunkára és önálló munkavégzésre való alkalmasság
  • egyedi konfliktushelyzetek kezelése

Miért válassz minket?

  • stabil háttérrel rendelkező nagyvállalatnál hosszú távú munkalehetőség
  • fizetésnapon mindig pontosan érkező, 100%-ban bejelentett jövedelem
  • vállalati országbérlet a munkavállalónknak, mellyel ingyenes utazás biztosított (1.250 Ft-os adminisztrációs díj megfizetése után) a budapesti helyi járatokon, valamint országos szinten a helyközi közlekedésben kijelölt járatokon
  • a munkavállaló házastársa (élettársa), valamint az egy háztartásban élő minden iskolás gyermek részére ingyenes utazás a BKV Zrt. járatain
  • cafeteria juttatás

Munkavégzés helye: BKV Zrt. Kelenföldi Divízió, 1113 Budapest, Hamzsabégi út 55-57.

Bérezés megegyezés szerint. A munkakör betölthető: kiválasztást követően azonnal.

Jelentkezési határidő: 2025. július 18.

Jelentkezés fényképes szakmai önéletrajzzal, bérigény megjelölésével.

Humánadminisztrációs feladatok ATÜI Kelenföld

Budapest
Full time

Published on 18.06.2025

Share this job now