Skip to main content

HR Service Referens

  • Munkajogviszonyok létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentációs, adminisztratív és koordinatív támogatás
  • Havi rendszeres és ad-hoc, munkajogviszony-életciklushoz kapcsolódó adminisztrációs és koordinációs feladatok ellátása
  • Havi bérelőkészítési, kapcsolódó ellenőrzési feladatok ellátása, kapcsolattartás a kiszervezett bérszámfejtéssel
  • Bérszámfejtés- és TB vonatkozású dokumentumok kezelése, bérszámfejtő szolgáltató felé történő feladása
  • Munkavállalói kapcsolattartás a HR adminisztrációs feladatok kapcsán, munkavállalói kérések, kérdések kezelése
  • Jelenlétnyilvántartó rendszer kezelése, riportok feldolgozása, beszállítóval történő kapcsolattartás
  • HR adatszolgáltatások, riporting teljesítése auditok, vezetői adatkérések során
  • Ellenőrzések során történő közreműködés
  • Szabályzatok készítésében, aktualizálásában történő részvétel

Elvárások / Requirements

  • Minimum középfokú végzettség, felsőfokú, szakterülethez relevánsan köthető végzettség előnyt jelent
  • Munkaerő-kölcsönzésben VAGY munkaügyi feladatok ellátásában szerzett minimum 3-5 éves tapasztalat
  • Naprakész munkaügyi, munkajogi ismeretek (Mt.)
  • MsOffice programok készségszintű használata (különösképp Excel és Word)
  • Pontos, igényes, precíz munkavégzés
  • Kiváló problémamegoldó képesség

Amit nyújtunk / Benefits

  • Nemzetközi, piacvezető vállalat tagja lehetsz
  • Hibrid munkavégzési lehetőség adott
  • Teljeskörű juttatási csomagban részesülhetsz
  • Tagja lehetsz egy profi, támogató csapatnak, ahol lehetőséget nyújtunk a fejlődésre és szakmai előrelépésre
  • Modern munkavégzési eszközöket használhatsz

a0tbI00000PixQzQAJ

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts

HR Service Referens

Budapest
Home office / Hybrid

Published on 03.10.2025

Share this job now

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts