
HR Service Referens
- Munkajogviszonyok létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentációs, adminisztratív és koordinatív támogatás
- Havi rendszeres és ad-hoc, munkajogviszony-életciklushoz kapcsolódó adminisztrációs és koordinációs feladatok ellátása
- Havi bérelőkészítési, kapcsolódó ellenőrzési feladatok ellátása, kapcsolattartás a kiszervezett bérszámfejtéssel
- Bérszámfejtés- és TB vonatkozású dokumentumok kezelése, bérszámfejtő szolgáltató felé történő feladása
- Munkavállalói kapcsolattartás a HR adminisztrációs feladatok kapcsán, munkavállalói kérések, kérdések kezelése
- Jelenlétnyilvántartó rendszer kezelése, riportok feldolgozása, beszállítóval történő kapcsolattartás
- HR adatszolgáltatások, riporting teljesítése auditok, vezetői adatkérések során
- Ellenőrzések során történő közreműködés
- Szabályzatok készítésében, aktualizálásában történő részvétel
Elvárások / Requirements
- Minimum középfokú végzettség, felsőfokú, szakterülethez relevánsan köthető végzettség előnyt jelent
- Munkaerő-kölcsönzésben VAGY munkaügyi feladatok ellátásában szerzett minimum 3-5 éves tapasztalat
- Naprakész munkaügyi, munkajogi ismeretek (Mt.)
- MsOffice programok készségszintű használata (különösképp Excel és Word)
- Pontos, igényes, precíz munkavégzés
- Kiváló problémamegoldó képesség
Amit nyújtunk / Benefits
- Nemzetközi, piacvezető vállalat tagja lehetsz
- Hibrid munkavégzési lehetőség adott
- Teljeskörű juttatási csomagban részesülhetsz
- Tagja lehetsz egy profi, támogató csapatnak, ahol lehetőséget nyújtunk a fejlődésre és szakmai előrelépésre
- Modern munkavégzési eszközöket használhatsz
a0tbI00000PixQzQAJ
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts