A Pannon-Work Zrt. az ország egyik legnagyobb komplex HR szolgáltatásokat nyújtó vállalata. Cégünk teljes körű megoldást biztosít partnerei emberi erőforrással kapcsolatos kihívásaira. Jelenleg a budapesti, munkaerő-kölcsönzéssel foglalkozó motivált és lelkes csapatunkba keresünk HR munkatársat.
- A hozzá tartozó munkaerőkölcsönzési projekten dolgozó harmadik országbeli munkavállalók - munkaügyi adminisztrációjának a precíz ellátása, nyomon követése,
- harmadik országbeli állampolgárok tartózkodási engedélyével kapcsolatos teljeskörű ügyintézés,
- kapcsolattartás a hivatalokkal (OIF, nagykövetségek) és a projekten dolgozó kollégákkal,
- dokumentumok előkészítése, kapott adatok feldolgozása,
- ügyek nyomonkövetése, riportálás,
- a projektvezetők támogatása napi munkájukban,
- a projekt által igényelt, ad-hock, az állományt érintő riportok elkészítése.
Requirements:
- Felsőfokú végzettség (preferáltan HR, vagy munkajog területen),
- munkaügyi adminisztrációban szerzett legalább 2-3 éves tapasztalat (preferáltan szolgáltatói oldalon vagy nagyobb gyártó vállaltnál),
- legalább középfokú, aktív angol nyelvtudás,
- MS-Office és a feladatkörrel releváns szoftverek ismerete/ kezelése (kiemelten Excel, Word erős rutinnal)
- lendületes, ugyanakkor pontos és precíz munkavégzés,
- stressz tűrő képesség,
- kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség.
Benefits:
- Fejlődési, tanulási lehetőség HR területen, hosszú távú karrierlehetőség,
- heti 1, idővel 2 nap home office lehetőség,
- nyelvi képzések lehetősége,
- jó és támogató csapat, barátságos cégkultúra.
Qualities:
- Idegenrendészeti ügyintézésben szerzett tapasztalat,
- többszáz fős állomány kezelésében szerzett tapasztalat.