Skip to main content

HR koordinátor

Szeretnél tapasztalatot szerezni egy multinacionális cégnél HR-esként? Csatlakozz partnerünkhöz, ahol valódi csapatmunka vár – az együttműködés és a kölcsönös segítségnyújtás a mindennapok alapja!

Feladatok

  • HR folyamatok és HR információs rendszerek kezelése, fejlesztése

  • Bérszámfejtés előkészítése, belépések és kilépések koordinálása

  • Kapcsolattartás a vezetőkkel, munkatársakkal és partnerekkel

  • Aktív részvétel HR projektekben, auditok előkészítésében

  • Belső kommunikációs anyagok készítése, rendezvények szervezése

Elvárások

  • Gazdasági vagy humán erőforrás területen szerzett végzettség

  • Bérszámfejtői és társadalombiztosítási ügyintézői képesítés

  • Középfokú angol nyelvtudás

  • Magabiztos MS Office ismeret, különösen Excel

  • Munkaügyi jogszabályok naprakész ismerete

  • Jó kommunikációs készség, kezdeményező és együttműködő hozzáállás

  • Kiváló figyelem és rugalmasság

Előnyök

Ajánlat

  • Versenyképes alapbér és juttatási csomag

  • Törzsgárda- és ajánlási bónusz

  • Fejlődési lehetőség, tréningek

  • Céges laptop, telefon és sporttámogatás

  • Kiegyensúlyozott munka–magánélet és támogató csapat

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts