Skip to main content

HR GENERALISTA

Miben számít Rád a csapat?

 

  • Teljes munkavállalói életciklus nyomon követése és támogatása.
  • Toborzási és kiválasztási folyamatok önálló és proaktív ellátása, a munkaerő-igény felmérésétől az új kollégák beilleszkedéséig. Ki-és beléptetés támogatása.
  • Teljesítményértékelési, kompenzációs, karriermenedzsment és L&D folyamatok koordinálása, fejlesztése.
  • HR folyamatok és módszertanok kialakításában, fejlesztésében való aktív részvétel.
  • Bérszámfejtések és havi zárások előkészítése.
  • HR riportok és statisztikák készítése az adatalapú döntéshozatalhoz.
  • Folyamatos kommunikáció a belső HR csapattal és a területi vezetőkkel.
  • A vállalat belső rendszereinek használata: az alkalmazottak státuszának, munkaidejének, szabadságának, elbocsátásának frissítése és kezelése.
  • Junior kollégák szakmai támogatása.

Olyan szakembert keresünk, aki...

 

  • Legalább 5 éves HR tapasztalattal rendelkezik, és magabiztosan kezeli a HR több szegmensét.
  • Széleskörű gyakorlata van a munkaügyi adminisztrációban és a bérszámfejtés előkészítésében.
  • Angol nyelvtudása biztos alapokon nyugszik és magabiztosan kommunikál írásban-szóban egyaránt (legalább középszinten).
  • Jól kezeli a feladatkörrel járó kihívásokat és a komplex feladatokat, miközben hatékonyan megőrzi a fókuszát. Strukturált gondolkodásmódja erdményes problémamegoldást tesz lehetővé.
  • Könnyen teremti meg a kapcsolatot másokkal, szenvedélye a kommunikáció.
  • Rendelkezik vezetési rutinnal és szívesen vállal heti 3-4 nap utazást Gödre, az ottani folyamatok hatékonyabb támogatása érdekében.

Ami pluszt jelent:

 

  • HR szakirányú felsőfokú végzettség.
  • Gyártási, logisztikai vagy szállítmányozási iparágban szerzett tapasztalat.

Amivel honorálnak és támogatják sikereidet:

 

  • Szakmai tapasztalatodhoz és piaci realitásokhoz illeszkedő alapbérrel.
  • Cafeteria juttatással (bruttó 56 700 Ft/hó).
  • Féléves bónuszrendszerrel, mely a kitűzött célok alapján a havi béred akár 150%-a is lehet.
  • Élet- és balesetbiztosítással.
  • All You Can Move lehetőséget biztosítanak.
  • Nagyfokú önállósággal, széleskörű bevonással és a szakmai mentorálás lehetőségével teret kapsz a folyamatos fejlődésre.

Munkavégzés helye és ideje:

 

  • Budapest, XIII. kerületi iroda (az Árpád híd közelében), heti 3-4 nap utazással Gödre (ehhez céges autó biztosított). Heti 1 nap Home office lehetőség.
  • Munkaidő: Hétfőtől péntekig, 8:00–17:00, 1 óra ebédszünettel.

 

Ha egy olyan HR szerepre vágysz, ahol szakmai önállóságot kapsz, valódi hatással lehetsz a folyamatokra és garantált a stabil háttér, jelentkezz most ANGOL Önéletrajzod csatolásával:

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts

HR GENERALISTA

Budapest
Home office / Hybrid

Published on 20.10.2025

Share this job now

Similar jobs

Pest megye
Budapest
Budapest
Szolnok
Szolnok
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts