Feladataid lesznek:
- Toborzás és kiválasztás teljes körű menedzselése – hirdetéstől az interjúig
- Vezetők támogatása HR kérdésekben
- Új kollégák zökkenőmentes integrálása
- Elégedettségmérés és megtartási kezdeményezések
- Belső és külső kommunikációs kampányok tervezése, koordinálása
- Külföldi kollégák ügyintézése
- Céges események szervezése (fórum, mikulás, karácsony, kerti party)
- Szoros együttműködés a társterületekkel
Amit kérnek:
- Felsőfokú végzettség
- Legalább 3 év releváns HR tapasztalat
- Naprakész munkajogi tudás
- Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
- MS Office magabiztos használata
- Önálló gondolkodás, komplex látásmód
- Csapatjátékos attitűd
Amit kínálnak Neked:
- Nyitott, barátságos csapat
- Rugalmas munkaidő – nincs törzsidő
- Home office lehetőség
- Modern, jól megközelíthető iroda
- Kávé, tea, gyümölcsnap – nálunk ez alap
Munkavégzés helye:
- Budapest, 13. kerület
Munkaidő:
- Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra
Jelentkezés módja:
- Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].