Description
- Különböző üzleti, ügyfélspecifikus Unix szerveroldali alkalmazások 2nd level üzemeltetési feladataiban támogatás nyújtása az alkalmazás adminisztrátoroknak számára
- Az alkalmazások verzióváltásainak, migrációinak, operációs rendszereinek és hardware oldali változásainak teljes körű megtervezése, nyomon kísérése és koordinálása
- A különböző ügyféligények egyeztetése, megtervezése, végrehajtatása és koordinálása
- Az ITIL folyamatok (Incident-, Change-, Problemmanagement) megismerése és gyakorlati alkalmazása az alkalmazás-támogatási életciklusa során
- Szakmai kapcsolattartás az ügyfél informatikai szakembereivel
-
24/7 lefedettség biztosítása – a gyakornok hozzájárulna a folyamatos jelenléthez, ezzel csökkentve a túlterhelés kockázatát, például éjszakai műszak vállalásával.
-
Friss szemlélet – a fiatal, tanulni vágyó kolléga új ötleteket, nézőpontot hozhat be a folyamatokba.
-
Utánpótlás-nevelés – lehetőséget ad arra, hogy hosszabb távon megismerjünk és kineveljünk potenciális jövőbeni csapattagokat.
Qualifications
Képzettség
- Folyamatban lévő IT tanulmányok és aktív (vagy 25 év alatti passzív) nappali tagozatos hallgatói jogviszony megléte
- Legalább heti 20 munkaóra vállalás
- Legalább középszintű aktív, tárgyalóképes német nyelvtudás, és alapszintű angol nyelv ismeret
- Nagyon jó kommunikációs és munka szervezési készség
- Önálló és csoportos munkavégzésre való képesség
Előnyök:
- Különböző szerver/kliens/hálózati architektúrák, komponensek elméleti szintű ismerete
- Middleware -k (Tomcat, Oracle Weblogic, JBOSS, Apache) ismerete
- Jegykezelő rendszerekben szerzett tapasztalat
- ITIL folyamatok ismerete
További információk
* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts