Skip to main content

Executive asszisztens

Nagymúltú hazai szolgáltató cég tulajdonos/ügyvezetőjéhez keresünk gyakorlott

 

Executive asszisztenst


Feladatok

·      Az ügyvezető napi munkájának teljes körű támogatása;

·      Az ügyvezető programjainak és találkozóinak szervezése, naptárkezelés, meetingek ütemezése;

·      E-mailek kezelése, rendszerezése és megválaszolása, menedzsment dokumentumok bizalmas kezelése;

·      Kimutatások, riportok, prezentációk összeállítása;

·      Reprezentációs keretrendelésekben, elszámolásokban és beszerzési folyamatban való részvétel;

·      A felsővezető feladatainak támogatása szakmai anyagok összeállításában, döntéselőkészítésben való aktív részvétel;

·      Konferenciákra és üzleti találkozókra anyagok előkészítése;

·      Kapcsolattartás üzleti partnerekkel;

·      Üzleti határidők nyomon követése;

·      Kapcsolattartás a társaság szakmai területeivel és munkatársakkal;

·      Rendezvények, céges események, tárgyalások szervezésében való aktív részvétel.

Elvárások

·      Releváns, ügyvezetői /vezérigazgatói asszisztensként szerzett tapasztalat (minimum 3-5 év);

·      Felsőfokú (Főiskola/Egyetem) végzettség;

·      Magabiztos számítógépes ismeret (Word, Excel, Powerpoint,);

·      Kiváló kommunikációs képesség írásban és szóban egyaránt;

·      Önálló, rugalmas, felelősségteljes, precíz és pontos munkavégzés;

·      Logikus, gyakorlatias gondolkodás;

·      Igényes megjelenés;

·      Előny a multitaskingban szerzett szakmai tapasztalat;

·      Előny az aktív angol nyelvtudás.

Amit kínálunk

·      Felelősségteljes munkavégzés;

·      Önállóság, rugalmasság;

·      Kellemes munkakörnyezet, jó csapat;

·      Fejlődési lehetőség , stabilitás.

Munkavégzés helye:

·      Kiváló lokáció, Budapest, XIII. kerület;

.  "A" kategóriás irodaházban levő iroda.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, a "Jelentkezés" gombra kattintva küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát! Köszönjük!

Executive asszisztens

Budapest
Full time

Published on 16.06.2025

Share this job now