Leendő feladatok:
- Ügyfélkapcsolatok kezelése – támogatás, tanácsadás a legjobb megoldások megtalálásában
- Ajánlatadás és értékesítés – termékajánlás, árajánlat készítés, szállítások koordinálása
- Helyszíni találkozók szervezése – ügyféllátogatások az üzleti kapcsolatok elmélyítésére
- Ügyfélkör bővítése – új partnerek felkutatása, hosszú távú együttműködések kialakítása
- Kapcsolattartás a társosztályokkal – együttműködés, riportálás
- Piacfigyelés – trendek nyomon követése, versenyelőny biztosítása
- Stratégiai javaslatok – új értékesítési ötletek, ügyfélszerzési lehetőségek felvetése
Amit Tőled várnak:
- Tárgyalóképes szerb vagy horvát nyelvtudás
- 1–3 év értékesítési tapasztalat
- Felsőfokú végzettség/szakképzés
- B kategóriás jogosítvány és utazási hajlandóság
- Magabiztos Word és Excel ismeret
- Ügyfélorientált, megoldásközpontú szemlélet
- Nyitottság az új kihívásokra, kiváló kommunikációs készség
Előnyt jelent a Számodra:
- Folyékony angol nyelvtudás
- Hasonló iparágban szerzett tapasztalat
Amit kínálnak Neked:
- Versenyképes jövedelem
- Cafeteria, SZÉP kártya
- Munkába járás támogatása
- Szakmai fejlődési lehetőség, tréningek
- Home office lehetőség – havi 2 nap
- Modern, biztosított eszközpark: laptop, 2 monitor, mobiltelefon
- Stabil háttér, barátságos csapat és hosszú távú lehetőségek
Munkavégzés jellege:
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
Munkavégzés helye:
- Pest megye
Jelentkezés módja:
- Küldd el szakmai önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].