Feladatok:
- Rendszeres kapcsolattartás a vevőkkel, vevői igények és gyártási folyamatok összehangolása
- Vevői rendelések nyomon követese, visszaigazolások készítése, nem teljesült rendelések követése, pótlása
- Értékesítési szerződések adminisztrálása, egyéb értékesítéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása
- Vevői tárgyalásokon való részvétel (alkalomszerűen)
- Gyártóterületekkel való kapcsolattartás, részvétel a gyártási programok összeállításában
- Határidőre történő raktárra adás ellenőrzése
- Logisztikai folyamatokban való aktív részvétel(Eljárás utasítások karbantartása)
- Fémleltárban való részvétel
- Adatszolgáltatás társszervezetek felé, alapanyagfelhasználáshoz kapcsolódó riportok készítése
- Logisztikai projektekben való részvétel
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség
- Középfokú, aktív angol nyelvtudás
- Kiváló kommunikációs készség
- Általános Office ismeretek
A munkáltató ajánlata:
- Kiváló csapat, Támogató légkör
- Fejlődési lehetőség, stabil munkahely
- 13. havi fizetés, biztos jövedelem
- Karácsonyi jutalom, Cafetéria
- Élet- és balesetbiztosítás
- Magán egészségellátás
- Önkéntes-nyugdíjpénztári hozzájárulás
- Közösségi programok
A munkavégzés időtartama:
- Határozatlan
A munkavégzés helye:
Székesfehérvár
További információ: