Skip to main content

Pozíció leírása / Job description

Energetikai megoldásokkal foglalkozó partnerünk, bővülő irodájába keres Értékesítés támogató munkatársat. Ha szereted a változatos feladatokat, rendelkezel releváns tapasztalatokkal és szívesen dolgozol egy dinamikus, de mégis családias környezetben, akkor ez a lehetőség neked szól!

  • értékesítést végző kolléga mindennapi munkájának támogatása
  • ajánlatok készítése, kezelése, rögzítése CRM rendszerben
  • adminisztratív feladatok ellátása
  • ügyfélszolgálatos kolléga támogatása
  • marketing csapat munkájának támogatása: felületek fejlesztése, prospektusok kiadása
  • közbeszerzési tenderekben történő részvétel lehetősége

 

Elvárások / Requirements

  • 1-2 év tapasztalat adminisztratív vagy ügyfélszolgálati pozícióban
  • hasonló munkakörben, feladatokban szerzett tapasztalat előny
  • stabil társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
  • magabiztos Excel ismeretek
  • kiváló kommunikációs készségek
  • kiváló problémamegoldó és együttműködési készség

 

 

Amit nyújtunk / Benefits

Mit ajánlunk:

  • Hosszútávú, stabil lehetőség
  • Hibrid munkavégzési lehetőség
    • iroda a XXII. kerületben
  • Családias, barátságos munkakörnyezet

Randstad Hungária Kft. logó
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts