Skip to main content

Pozíció leírása / Job description

Energetikai megoldásokkal foglalkozó partnerünk, bővülő irodájába keres Értékesítés támogató munkatársat. Ha szereted a változatos feladatokat, rendelkezel releváns tapasztalatokkal és szívesen dolgozol egy dinamikus, de mégis családias környezetben, akkor ez a lehetőség neked szól!

  • értékesítést végző kolléga mindennapi munkájának támogatása
  • ajánlatok készítése, kezelése, rögzítése CRM rendszerben
  • adminisztratív feladatok ellátása
  • ügyfélszolgálatos kolléga támogatása
  • marketing csapat munkájának támogatása: felületek fejlesztése, prospektusok kiadása
  • közbeszerzési tenderekben történő részvétel lehetősége

 

Elvárások / Requirements

  • 1-2 év tapasztalat adminisztratív vagy ügyfélszolgálati pozícióban
  • hasonló munkakörben, feladatokban szerzett tapasztalat előny
  • stabil társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
  • magabiztos Excel ismeretek
  • kiváló kommunikációs készségek
  • kiváló problémamegoldó és együttműködési készség

 

 

Amit nyújtunk / Benefits

Mit ajánlunk:

  • Hosszútávú, stabil lehetőség
  • Hibrid munkavégzési lehetőség
    • iroda a XXII. kerületben
  • Családias, barátságos munkakörnyezet

Randstad Hungária Kft. logó

Értékesítés támogató munkatárs

Hungary
Full time

Published on 23.07.2025

Share this job now