Főbb feladatok, munkák:
- A cég beszerzési és kereskedelmi tevékenységének, logisztikai folyamatainak koordinálása
- Meglévő és új beszállítókkal való tárgyalás és kapcsolattartás, szerződések előkészítése
- Készletkezelés
- Beszerzési árak optimalizálása, piaci trendek állandó követése
- Raktár működésének és munkafolyamatainak felügyelete
- Riportok, kimutatások, költségvetési tervek készítése
- A szabályzatok, munkautasítások kidolgozása, betartatása
- Vámügyintézéssel kapcsolatos feladatok ellátása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Felsőfokú végzettség
- Nagyobb szervezet, kiterjedt beszállítói bázis menedzselésében szerzett 1-2 év tapasztalat
- Aktív angol nyelvtudás
- MS Office ismerete (Microsoft Excel, Power Point)
- Készletmenedzsment területén szerzett releváns vezetői tapasztalat
- SAP aktív ismerete és használata
Munkakörhöz szükséges kompetenciák:
- Felelősségteljes, pontos munkavégzés
- Terhelhetőség, rugalmas attitűd
- Önálló munkavégzésre való képesség
- Megbízhatóság
- Logikus gondolkodás
- Eredményorientált szemlélet
- Csapatmunkára való készség
- Probléma megoldási készség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Autóipari tapasztalat
- Jó konfliktus kezelő képesség
- Zöld beruházásban szerzett tapasztalat
- SAP rendszerkiépítésben szerzett tapasztalat
Munkavégzés helye:
- Komárom
Jelentkezés módja:
- Küldd el szakmai önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak.
- A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].