Leendő feladatok:
- Beszerzési-logisztikai feladatok ellátása (megrendelések, beérkező megkeresések feldolgozása, bejövő számlák feldolgozása, szállítási információk folyamatos nyomon követése, rendelés visszaigazolások elkészítése, a szállítási határidők ellenőrzése, számlák készítése, kezelése, egyéb a rendelésekhez kapcsolódó adminisztráció)
- Napi szintű kapcsolattartás a partnerekkel és az anyavállalattal
- Reklamációk kezelése
- Értékesítés támogatása (műszakilag előkészített ajánlatok elkészítése, kiküldése, a kiküldött ajánlatok státuszának nyomon követése)
Elvárásaik a jelentkezéshez:
- Minimum középfokú végzettség
- Aktív angol nyelvtudás szóban és írásban (középfok, kommunikációs szint)
- Adminisztratív és logisztikai feladatokban való jártasság
- Munkavégzéshez szükséges számítástechnikai ismeretek (MS Office)
- Önálló feladatvégzés, rugalmasság, precizitás
- Jó szervező, kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
- Nyitottság műszaki témák iránt
Előnyt jelent a Számodra:
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Nyitottság az újdonságok megismerésére
- Kulcs-Soft rendszer ismerete
- Szakmai előképzettség (pl. logisztikai végzettség)
Amit kínálnak Neked:
- Hosszú távú munkalehetőség (teljes munkaidő)
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Kellemes munkakörnyezet, családias légkör
- Fiatalos, lendületes, segítőkész közeg
- Nemzetközi háttér
Munkaidő:
- Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra
Munkavégzés helye:
- Budapest, IX. kerület
Jelentkezés módja:
- Küldd el lehetőleg fényképes önéletrajzodat a bérigényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].