Ha precíz vagy, és fontos számodra, hogy a munkád valódi értéket teremtsen – nálunk jó helyen jársz.
Bérügyintézőként kulcsszereped lesz abban, hogy kollégáink időben és pontosan megkapják juttatásaikat, és a háttérfolyamatok zökkenőmentesen működjenek a regionális helyszíneinken is.
Legyél Te az, akire mindenki számíthat a háttérben
Feladatok / Tasks
-
A havi bérszámfejtés teljes körű előkészítése és elvégzése a hatályos jogszabályoknak megfelelően
-
Fizetések, juttatások, munkabérelőlegek és letiltások pontos és határidőre történő utalása
-
Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentáció teljes körű ügyintézése
-
Nyilatkozatok és munkáltatói igazolások elkészítése és kiadása
-
Adókedvezményekre vonatkozó nyilatkozatok ellenőrzése, hiányosságok kezelése és kapcsolattartás az érintett dolgozókkal
-
Munkavállalók beléptetéséhez szükséges dokumentumok ellenőrzése, hiánypótlás kérése
-
Bérszámfejtéssel kapcsolatos dokumentumok rendszerezése, nyomon követése, nyilvántartások naprakészen tartása
-
Kimutatások, riportok készítése vezetői vagy hatósági kérésre
-
Automatizált számfejtési rendszerek kezelése, adatok pontos és naprakész rögzítése
-
Kapcsolattartás a központi irodával, illetve az irodai vezetőkkel a munkaügyi folyamatok zökkenőmentes működése érdekében
Amit nyújtunk / Offer
-
Stabil, hosszú távú munkalehetőség
-
Lépcsős fejlődési rendszer
-
Kislétszámú, támogató csapat
-
Szakmai napokon való részvétel
-
Belvárosi iroda
-
Középfokú kapcsolódó végzettség (szakirányú felsőfokú végzettség előnyt jelent)
-
MS Excel és bérprogramok (BaBér) felhasználói szintű ismerete
-
Minimum 1-3 év bérszámfejtési és munkaügyi adminisztrációs tapasztalat
-
A munkaügyi jogszabályok és adózási előírások naprakész ismerete
-
Precíz, önálló és felelősségteljes munkavégzés
-
Jó kommunikációs készség, problémamegoldó attitűd
-
Magas szintű adatkezelési és adminisztrációs készség