Megbízónk egy stabil háttérrel rendelkező, multinacionális ipari vállalat, amely HR csapatába keres HR ügyintéző munkatársat, bérszámfejtési és munkaügyi területre. Ideális jelölt vagy, ha gyakorlottan kezeled a Nexon bérügyviteli rendszert, és otthonosan mozogsz a jogszabályok és adminisztráció világában.
Feladatok / Tasks
-
Munkabérek, juttatások számfejtése a hatályos jogszabályok szerint
-
Havi szintű bevallások és adatszolgáltatások teljesítése a NAV részére, valamint KSH jelentések elkészítése
-
Teljes körű munkaügyi adminisztráció: belépések, kilépések, szerződésmódosítások
-
Munkaügyi adatbázisok és statisztikák naprakészen tartása
-
Belső létszámmozgások és szabadságkezelés adminisztrációja
-
Rendszeres és eseti jelentések készítése, adatküldés társosztályok és hatóságok felé
Amit nyújtunk / Offer
-
Versenyképes juttatási csomag szakmai tapasztalathoz igazodó alapbérrel
-
Cafeteria és éves bónusz lehetőség
-
Lojalitás program a hosszú távú elköteleződés támogatására
-
Kiemelt utazási támogatás, akár céges buszjárattal több településről
-
Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező vállalati környezet
-
Támogató vezetés, folyamatos fejlődési és képzési lehetőségek
-
Biztos, hosszú távú munkalehetőség egy jól szervezett, szakmailag felkészült csapatban
-
Bér- és tb ügyintéző képesítés
-
Minimum 1-3 év releváns bérszámfejtési tapasztalat
-
MS Office magas szintű ismerete
-
Precizitás, szabálykövetés, csapatjátékosság
-
Alapfokú angol nyelvtudás írásban és szóban
-
Felsőfokú szakirányú végzettség (HR, közgazdaságtan)
-
NexonBér / Nexon4 / NexonPort+ rendszer ismerete