Az alábbi feladataid lesznek:
- Lekérdezések ügyintézése (NAV VH, opten, tulajdoni lap, cégkivonat… stb)
- Bejövő, kimenő levelek kezelése
- Szerződések előkészítése
- Irattározás, selejtezés
- Átadás-átvételek koordinálása, dokumentálása
- Referensek napi munkájának adminisztratív segítése
Téged keresünk, ha
- Preferáltan egy, de legalább fél éves gyakorlatot keresel;
- Heti 20-32 órát tudsz dolgozni;
- Nappali tagozatos aktív/25 év alatti passzív hallgatói jogviszonnyal rendelkezel;
- Magabiztos excel tudással rendelkezel;
- Proakítv szemléletmód és precíz munkavégzés jellemez;
Amit kínálunk:
- Nagyvállalati környezetben szeretnél valódi tapasztalatot szerezni;
- Szakmai gyakorlat leigazolása;
- Összetartó csapat;
- Hosszú távú karrier lehetőség, tanulmányaid befejeztével akár főállású lehetőség;
- Órabér: br. 2100 Ft;
- Biztosított képzések, szakmai vagy informális programok, tehetséggondozás;