Skip to main content

BACK OFFICE MUNKATÁRS

Feladataid lesznek:

  • Támogasd csapatukat a pénzügyi/értékesítői/fuvarszervezői adminisztráció elvégzésével
  • Gondoskodj a kollegák zökkenőmentes külföldi utazásairól szállásfoglalással és autóbérléssel
  • Fogadd telephelyükre érkező vevőket és biztosítsd előre szállásukat
  • Szervezd meg a külföldről érkező gépek/alkatrészek szállítását
  • Segítsd munkáddal a pénzügyi csapatot

Partnerünk elvárásai a tökéletes jelölt felé:

  • Legalább 1 év adminisztratív területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség
  • Magabiztos középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • MS Office programok magabiztos használata
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálnak:

  • Éves bónusszal ismerik el kiemelkedő teljesítményedet
  • Céges laptop, mobiltelefon, hogy minden eszköz biztosítva legyen munkavégzésedhez
  • Családias légkör és barátságos csapat biztosítja a gyors beilleszkedésedet
  • Mindennapjaidat egy modernizált és felszerelt irodában töltheted

További fontos információk:

  • Munkavégzés helye: Sóskút, Pest vármegye
  • Munkavégzés ideje: hétfőtől péntekig 8:00-16:30-ig

Csatlakozz, és használd ki az új kihívások adta lehetőségeket egy stabil, támogató környezetben! Várjuk legfrissebb szakmai önéletrajzod feltöltését a "Jelentkezés" gombra kattintva!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].