Az alábbi feladatokban számítanak Rád:
- Anyaggazdálkodási szakértőként a vállalat anyag-készletgazdálkodási és beszerzési tevékenységek hatékony, költségkímélő és jogszabályoknak megfelelő irányítása és fejlesztése
- Felelős a raktárkészlet menedzseléséért és a beszerzési folyamat felügyeletéért
- Felügyeli a raktármozgásokat és biztosítja a hatékony raktárkezelést
- Raktári folyamatok optimalizálása és a hatékonyság növelés
- Raktárban történő ellenőrzés és felügyelet
- Anyag- és raktárkezelési rendszerek felügyelete
- Adatbázis kialakítása és fenntartása a beszállítói információkról és árakkal kapcsolatban
- Egyeztetés az értékesítési csapattal
- Előre jelzi az anyagszükségletet és biztosítja az időben történő beszerzést
- Beszerzési és szállítási ütemterv koordinálása
- Beszállítókkal való kapcsolattartás
Amit Tőled várnak:
- Felsőfokú végzettség (műszaki és/vagy beszerzési, logisztikai végzettség)
- Minimum 3-5 év szakmai tapasztalat az anyaggazdálkodás, beszerzés és logisztika területén
- Angol nyelvtudás
- MS Office alkalmazás ismerete
- Felelősségvállalás
- Stratégiai gondolkodás és tervezési készség
- Kiváló problémamegoldó képesség
- Erős analitikai és szervezői képességek
- Részletekbe menő figyelem és pontosság
- Közös munka és kommunikációs készség
- Képesség az időmenedzsmentre és a prioritások kezelésére
- Raktározási módszerek ismerete / Raktározási és nyilvántartási rendszerek használata
Amire számíthatsz náluk:
- Versenyképes bérezés
- Rugalmas munkaidő
- Céges üdülés
- Stabil, hosszútávú munkalehetőség
- Kellemes irodai környezet
- Céges rendezvények
- Zuhanyzási lehetőség
Munkavégzés helye:
- Budapest, III. kerület
Jelentkezés módja:
- Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].