Főbb feladatok, munkák:
- Külföldi munkatársak támogatása
- Céges ingatlanok és járművek kezelése
- Napi beszerzések lebonyolítása
- Napi, heti és havi riportok elkészítése egyéb társosztályokkal együttműködve
- Szállás, reptéri transzfer, repülőjegy foglalása
- Bejövő számlák kezelése, együttműködés a pénzügyi részleggel
- Céges étkezések napi, illetve alkalmankénti megszervezése
- Partner cégekkel való kapcsolattartás, szerződéskötés
- Kis értékű tárgyi eszközök és irodaszerek nyilvántartása és leltározása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú végzettség
- Angol nyelv magabiztos használata szóban és írásban is
- B kategóriás jogosítvány
- Logikus, eredményorientált gondolkodásmód
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word, Power Point)
- Proaktív hozzáállás
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Hasonló pozícióban szerzett releváns munkatapasztalat
- Multinacionális cégnél szerzett gyakorlat
- Magas szintű angol nyelvismeret
- Pontosság, megbízhatóság
- Jó problémamegoldó készség
- Autóipari tapasztalat
Amit kínálnak:
- Versenyképes alapbér
- SZÉP-kártya juttatás
- Évente lojalitási bónusz alapbér arányában
- Utazási támogatás: bruttó 60 Ft/km – akár helyi lakosként is
- Modern vállalati környezet és folyamatos növekedés
- Lehetőség hosszú távú, stabil munkaviszonyra határozatlan idejű szerződéssel
Munkavégzés helye:
- Komárom
Jelentkezés módja:
- Küldd el szakmai önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak.
- A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].