Skip to main content

Adminisztratív kisegítő

Partnercégünk egy 19 éve működő vállalat. Fő tevékenységei közé tartozik a személygépjárművek-, kisbuszok- és haszongépjárművek kölcsönzése és bérlése.

Feladatok:

  • Adatrögzítés, iratrendezés, scannelés
  • Adminisztratív jellegű feladatok elsősorban sales és pénzügyi területen
  • Céges autóval alkalmankénti okmányirodai ügyintézés

Elvárások:

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • 18. életév betöltése
  • B kategóriás jogosítvány és vezetési tapasztalat
  • Budapest XXII. kerületi lakhely

Munkaidő:

  • Hétfőtől péntekig 8.00-16.00 között
  • Heti 20 óra vállalása
  • Minden hétköznapon 4 órás munkavégzés

Amit kínálunk:

  • Bérezés bruttó 2045 Ft/óra
  • Modern munkakörnyezet
  • Előre egyeztetett, tervezhető beosztások
  • Hosszú távú diákmunka-lehetőség

Csatold önéletrajzod, töltsd ki a lenti rövid űrlapot, majd kattints a jelentkezem gombra! Ha kérdésed lenne, keress minket a megadott e-mail címen!

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts