Skip to main content

Adminisztratív kisegítő

Partnercégünk egy 19 éve működő vállalat. Fő tevékenységei közé tartozik a személygépjárművek-, kisbuszok- és haszongépjárművek kölcsönzése és bérlése.

Feladatok:

  • Adatrögzítés, iratrendezés, scannelés
  • Adminisztratív jellegű feladatok elsősorban sales és pénzügyi területen
  • Céges autóval alkalmankénti okmányirodai ügyintézés

Elvárások:

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • 18. életév betöltése
  • B kategóriás jogosítvány és vezetési tapasztalat
  • Budapesti vagy Budapest vonzáskörzetében lévő lakhely

Munkaidő:

  • Hétfőtől péntekig 8.00-16.00 között
  • Heti 20 óra vállalása
  • Minden hétköznapon 4 órás munkavégzés

Amit kínálunk:

  • Bérezés bruttó 2045 Ft/óra
  • Modern munkakörnyezet
  • Előre egyeztetett, tervezhető beosztások
  • Hosszú távú diákmunka-lehetőség

Csatold önéletrajzod, töltsd ki a lenti rövid űrlapot, majd kattints a jelentkezem gombra! Ha kérdésed lenne, keress minket a megadott e-mail címen!