Skip to main content

Adminisztratív kisegítő

Partnercégünk egy 19 éve működő vállalat. Fő tevékenységei közé tartozik a személygépjárművek-, kisbuszok- és haszongépjárművek kölcsönzése és bérlése.

Feladatok:

  • Adatrögzítés, iratrendezés, scannelés
  • Adminisztratív jellegű feladatok elsősorban sales és pénzügyi területen
  • Céges autóval alkalmankénti okmányirodai ügyintézés

Elvárások:

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • 18. életév betöltése
  • B kategóriás jogosítvány és vezetési tapasztalat
  • Budapesti vagy Budapest vonzáskörzetében lévő lakhely

Előnyt jelent:


Csatold önéletrajzod, töltsd ki a lenti rövid űrlapot, majd kattints a jelentkezem gombra! Ha kérdésed lenne, keress minket a megadott e-mail címen!