Rugalmas 4 órás adminisztrációs munkát keresel, amit teljes egészében otthonról végezhetsz?
Csatlakozz stabilan működő, feltörekvő ingatlankezeléssel foglalkozó cégünkhöz!
Az első 1 hónapos betanulás után 100 % home office-ban dolgozhatsz, napi 4 órában!
Feladatok
- Ügyfélkezelés e-mailben és telefonon
- E-mail és ticketing rendszerben érkező feladatok rögzítése, kiosztása
- Társasház-és ingatlankezeléssel kapcsolatos adminisztráció
- Nagyobb projekteknél feladat és határidő-nyomon követés az ügykezelő rendszerben
Elvárások
- Microsoft Office, különösen Excel magabiztos használata
- Precíz, önálló munkavégzés, jó kommunikáció
Előnyök
- Angol nyelvtudás
- Budai lokáció/ismeret
- Ingatlankezelési vagy ügyfélszolgálati tapasztalat
Amit ajánlunk
- Napi 4 órás, teljesen home office munkavégzés (az első hónap betanulás alatt irodai munkavégzés)
- Céges laptop és telefon
- Rugalmas időbeosztás: ideális pályakezdőknek, egyetemistáknak vagy GYES-en lévőknek
- Bérezés megbeszélés szerint, a szakmai tapasztalat és teljesítmény alapján
- Barátságos, támogató csapat, ahol valódi felelősséget kapsz
Munkavégzés helye
Magyarország, 1075 Budapest
Hirdetés egyedi azonosítója: DKX7qwIxiRxsc5ipOvp6KA%3D%3D