Skip to main content

Adminisztrációs munkatárs

Rugalmas 4 órás adminisztrációs munkát keresel, amit teljes egészében otthonról végezhetsz?
Csatlakozz stabilan működő, feltörekvő ingatlankezeléssel foglalkozó cégünkhöz!
Az első 1 hónapos betanulás után 100 % home office-ban dolgozhatsz, napi 4 órában!



Feladatok

  • Ügyfélkezelés e-mailben és telefonon
  • E-mail és ticketing rendszerben érkező feladatok rögzítése, kiosztása
  • Társasház-és ingatlankezeléssel kapcsolatos adminisztráció
  • Nagyobb projekteknél feladat és határidő-nyomon követés az ügykezelő rendszerben

Elvárások

  • Microsoft Office, különösen Excel magabiztos használata
  • Precíz, önálló munkavégzés, jó kommunikáció

Előnyök

  • Angol nyelvtudás
  • Budai lokáció/ismeret
  • Ingatlankezelési vagy ügyfélszolgálati tapasztalat

Amit ajánlunk

  • Napi 4 órás, teljesen home office munkavégzés (az első hónap betanulás alatt irodai munkavégzés)
  • Céges laptop és telefon
  • Rugalmas időbeosztás: ideális pályakezdőknek, egyetemistáknak vagy GYES-en lévőknek
  • Bérezés megbeszélés szerint, a szakmai tapasztalat és teljesítmény alapján
  • Barátságos, támogató csapat, ahol valódi felelősséget kapsz

Munkavégzés helye

Magyarország, 1075 Budapest

Hirdetés egyedi azonosítója: DKX7qwIxiRxsc5ipOvp6KA%3D%3D

Adminisztrációs munkatárs

Budapest
Home office / Hybrid
Secondary school

Published on 14.08.2025

Share this job now