Skip to main content

Marketing manager

Saját kategóriájában piacvezető magyar cég cafeteria juttatással, megfelelő tapasztalattal rendelkező munkatársat keres Marketing Manager pozícióba!

Feladatok

  • A vállalat marketing csapatának vezetése
  • A Brand specialista és a Trade Marketing specialista feladatkörének megállapítása, felülvizsgálata, szakmai fejlesztése
  • A hosszútávú trade- és márka marketing stratégia megalkotása
  • Éves trade- és márka marketing stratégia készítése, ügynökséggel éves marketing kommunikáció kidolgozása
  • Éves trade- és márka marketing budget-tervezés, budget-felelősség – havi záráshoz commited review, negyedévente budget review riportok
  • Márkatermékek életciklusainak szoros menedzselése, stratégiai fókusz termékek meghatározása, termékkivezetések elindítása, portfólió optimalizáció
  • Piac- és márkaegészség kutatás indítása, vezetése, következtetések és stratégiai akciótervek megalkotása (árajánlat, szerződés koordináció, projektmenedzsment, adatok elemzése, véleményezése, riportálása)
  • Termékfejlesztési igény/irány meghatározása Nielsen és partneri scanning adatok alapján
  • Új termék megtervezése (projektmenedzsment, specifikációk, ár, végleges látványterv kialakítás)
  • Új termékbevezetés marketing kommunikációs támogatásának megtervezése, koordinálása, projekt menedzsmentje
  • A márka weboldal és márka social media felületek ellenőrzése, döntéshozatal az online felületek megújításában
  • Döntéselőkészítés és projektmenedzsment az új márka e-commerce stratégia kialakításában
  • Teljes felelősség minden (ATL, BTL, online) márkamarketinggel kapcsolatos kreatív megjelenés, kommunikációs eszköz és aktivitással kapcsolatban, márka és kampány key visual kreatívok ügynökséggel történő véglegesítése
  • Kapcsolattartás, tárgyalás, szerződés, projektmenedzsment kreatív-, média-, in-store, webfejlesztő ügynökségekkel, beszállítókkal
  • Márka(termék) stratégiai irányelvek megalkotása, csatornánkként, partneri trade marketing stratégiai célok meghatározása, monitorozása - listázottsági terv, hirdetési arány, bolti polcrészesedési arány meghatározása
  • Versenytársak trade- és márka marketing aktivitásainak vizsgálata, elemzése, action step-ek meghatározása
  • Aktív részvétel a CRM rendszer marketing részének véglegesítésében, naprakész állapotának ellenőrzése
  • Az értékesítési csapat munkájának stratégiai támogatása
  • Időszakosan vagy havi szinten boltlátogatás
  • Fogyasztói reklamáció kezelése ad-hoc jelleggel
  • Éves vállalati kommunikáció- és budget tervezés, budget adminisztráció és monitoring
  • Ügynökségek kooperációjával, koordinálásával támogatja a vállalati kommunikációs irányelvek megvalósítását
  • A vállalati weboldal és social media felületek naprakész tartalmát kezeli és koordinálja a megjelenéseket
  • Vállalati rendezvények szervezésében projekt alapon való együttműködés rendezvényszervező céggel és kijelölt társosztályokkal
  • A vállalatról megjelenő képi- és videóanyagok elkészítésének koordinálása, felülvizsgálata együttműködésben alvállalkozókkal, ügynökségekkel és vállalati döntéshozókkal
  • Javaslattétel képi- és kreatív megjelenésre, kommunikációs platformra employer branding-gel kapcsolatban
  • Adományozási/együttműködési igények kezelése ad-hoc jelleggel

Elvárások

  • Preferált marketing vagy gazdasági irányú végzettség
  • Minimum 8-10 év marketing, brand marketing és trade marketing, illetve vezetői tapasztalat
  • Nielsen piackutatási (Discover) szoftver gyakorlati ismerete
  • Határozott, magabiztos fellépésű, kiváló kapcsolatteremtő készség
  • Proaktív, megoldásorientált személyiség
  • Magabiztos felhasználói szintű MS Office számítógépes ismeret (Excel, Word, PowerPoint)
  • Analitikus gondolkodásmód, jártasság piacelemzésben
  • Szeret és tud csapatban dolgozni
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség

Előnyök

  • dm (Markant), Dunnhumby (Tesco) felületek gyakorlati ismerete
  • E-commerce marketing területen szerzett tapasztalat
  • Tapasztalat vállalati sajtókommunikáció/PR területen
  • FMCG non-food szektorban szerzett szakmai tapasztalat
  • B kategóriás vezetői engedély

Amit ajánlunk

  • Havi bruttó fizetés: 1 millió Ft/hó tapasztalattól függően
  • Évi 600e Ft cafeteria
  • Ingyenes termékek

Munkavégzés helye

Magyarország, 1230 Budapest, Soroksár

Bér

1000000 Ft / Havonta (Bruttó)

Marketing manager

Budapest
Full time
Bachelor

Published on 13.05.2024

Share this job now