Skip to main content

Lead Customer Experience

  • Ügyfélszolgálati osztály vezetése
  • Pozitív és motiváló munkahelyi légkör kialakítása, valamint hatékony együttműködés biztosítása
  • Vásárlói igények és preferenciák megismerése, valamint kiértékelése a különböző csatornákon, köztük a Social Media felületeken is beérkezett vásárlói visszajelzések alapján
  • Munkavállalói megbeszélések, visszajelzések lebonyolítása
  • Szoros együttműködés a különböző társosztályokkal ( marketing, IT)
  • A vásárlói trendek és problémák proaktív azonosítása és ezek alapján intézkedések bevezetése, valamint koordinálása a vásárlói élmény folyamatos fejlesztéséért
  • A vásárlói élménnyel kapcsolatos adatok elemzése, kimutatások és prezentációk készítése a felsővezetőség felé

Elvárások / Requirements

  • felsőfokú végzettség
  • Minimum 2 éves szakmai tapasztalat ügyfélszolgálati vagy ügyfélélmény-menedzsment területen vagy hasonló pozícióban
  • legalább 2 év vezetői pozícióban szerzett tapasztalat
  • magabiztos német vagy angol nyelvismeret szóban és írásban is
  • magabiztos MS Office ismeretek (Excel és PowerPoint)

Amit nyújtunk / Benefits

  • Nagy értékű egészségprogram
  • Home office lehetőség (hibrid munkavégzés)
  • Munkába járási támogatás
  • Vállalaton belüli fejlődési, továbblépési lehetőség
  • Kihívásokban gazdag, változatos munkakör
  • Személyre szabott betanulási program
  • Szakmai és soft skill továbbképzések
  • Csapatépítő programok

a0tbI000002r5tFQAQ