Lead Customer Experience
- Ügyfélszolgálati osztály vezetése
- Pozitív és motiváló munkahelyi légkör kialakítása, valamint hatékony együttműködés biztosítása
- Vásárlói igények és preferenciák megismerése, valamint kiértékelése a különböző csatornákon, köztük a Social Media felületeken is beérkezett vásárlói visszajelzések alapján
- Munkavállalói megbeszélések, visszajelzések lebonyolítása
- Szoros együttműködés a különböző társosztályokkal ( marketing, IT)
- A vásárlói trendek és problémák proaktív azonosítása és ezek alapján intézkedések bevezetése, valamint koordinálása a vásárlói élmény folyamatos fejlesztéséért
- A vásárlói élménnyel kapcsolatos adatok elemzése, kimutatások és prezentációk készítése a felsővezetőség felé
Elvárások / Requirements
- felsőfokú végzettség
- Minimum 2 éves szakmai tapasztalat ügyfélszolgálati vagy ügyfélélmény-menedzsment területen vagy hasonló pozícióban
- legalább 2 év vezetői pozícióban szerzett tapasztalat
- magabiztos német vagy angol nyelvismeret szóban és írásban is
- magabiztos MS Office ismeretek (Excel és PowerPoint)
Amit nyújtunk / Benefits
- Nagy értékű egészségprogram
- Home office lehetőség (hibrid munkavégzés)
- Munkába járási támogatás
- Vállalaton belüli fejlődési, továbblépési lehetőség
- Kihívásokban gazdag, változatos munkakör
- Személyre szabott betanulási program
- Szakmai és soft skill továbbképzések
- Csapatépítő programok
a0tbI000002r5tFQAQ