Skip to main content

HR munkatárs

A BKM BUDAPESTI KÖZMŰVEK Nonprofit Zrt. munkatársat keres, határozott időre

HR munkatárs

munkakörbe

Kik vagyunk mi?

Mi a BKM Nonprofit Zrt.-ben a fővárosunkért és annak lakóiért dolgozunk – nap mint nap. Jelen vagyunk a lakosok mindennapi életében; ellátjuk a köztisztasági, a hulladékgazdálkodási, a távhőszolgáltatási, a kertészeti és a temetkezési feladatokat, valamint országos szinten nyújtunk kéményseprőipari szolgáltatásokat.

Csatlakozz hozzánk Budapest fejlődéséért!

Miért jó nálunk dolgozni?

  • egy jó hangulatú közösség tagja lehetsz
  • számítunk újító ötleteidre
  • szakmai konferenciákon vehetsz részt
  • a próbaidő lejártát követően személyre szabott cafeteria-csomagból válogathatsz évente bruttó 513.530 Ft összegben
  • teljesítményértékelés keretében jutalomban részesülhetsz
  • a betanulási időszakot követően heti 2 nap home office-ban is dolgozhatsz
  • támogatjuk a vidékről bejáró munkavállalók utazási költségét
  • kedvező feltételekkel biztosítunk üdülési lehetőséget a Társaság üdülőiben

Milyen feladatok várnak?

  • intézed a munkavállalók be-és kilépéséhez kapcsolódó adminisztratív teendőket, előkészíted a munkaszerződéseket, munkaszerződés módosításokat, munkaviszony megszüntető dokumentumokat
  • ellátod a munkaügyi adminisztrációs feladatokat a hatályos jogszabályok alapján, illetve a NAV felé történő biztosítotti bejelentést
  • végzed a munkavállalók adatainak folyamatos karbantartását az SAP munkaügyi nyilvántartó rendszerben, kiemelt figyelmet fordítva a személyiségi jogok védelmére és az adatvédelmi előírásokra
  • nyilvántartod és intézed a Cafeteria juttatásokkal összefüggő teendőket
  • ellátod a munkába járás költségtérítéshez (MÁV-Volán, BKK bérletek, saját gépjármű), valamint a magán gépjármű hivatalos használathoz, munkakörhöz kapcsolódó BKK bérletekkel kapcsolatos feladatokat
  • nyilvántartást vezetsz a GYED-ben, GYES-ben részesülő munkavállalókról és ellátod az ezzel kapcsolatos teendőket
  • számítunk Rád a HR projekt feladatokban

Mit várunk a munkakör betöltéséhez?

  • rendelkezz felsőfokú végzettséggel
  • legyen hasonló munkakörben szerzett 2-3 év szakmai tapasztalatod
  • legyél naprakész munkaügyi és munkajogi ismereteket illetően
  • ismerd és használd az MS Office programokat
  • legyél megbízható, munkádat az önállóság és precizitás jellemezze
  • előny, ha bér és/vagy tb ügyintézői végzettséggel és gyakorlattal rendelkezel
  • előny, ha van felhasználói szintű SAP vállalatirányítási rendszer alapismereted

A munkavégzés helye:

  • 1081 Budapest, Alföldi utca 7.

Jelentkezés:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, hogy önéletrajzodat bérigény megjelölésével küldd el részünkre a "Jelentkezem" gombra kattintva. 

HR munkatárs

Budapest
Pest
Full time
2 years
Bachelor

Published on 24.06.2024

Share this job now

Similar jobs