Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Ügyfélszolgálati munkatárs

PROHUMAN
 
Hozzáadva: 2017.02.24.
Hirdetés azonosító: 489707

Multinacionális, operatív lízinggel foglalkozó partnercégünk csapatába keresünk új munkatársat a következő pozícióba:

Ügyfélszolgálati munkatárs

Feladatok:
  • Folyamatos kapcsolattartás a munkatárs saját felelősségi körébe tartozó, dedikált ügyfeleivel telefonon és e-mail-en keresztül;
  • A meglévő ügyfelekkel kapcsolatban valamennyi kérés, reklamáció, adatszolgáltatási igény ellátása;
  • Aktív részvétel ajánlatadási folyamatokban, tendereken;
  • A teljes ajánlatadási folyamat nyomon követése, az ügyfél visszajelzései alapján új kalkulációk készítése;
  • Ügyféladatok aktualizálása, szerződések módosítása;
  • Reklamációk, vevői számlaügyletekkel kapcsolatos panaszok kezelése;
  • A szolgáltatáshoz kapcsolódó törvények, rendeletek változásának nyomon követése, ügyfelek értesítése;
  • Riportok, kimutatások készítése, a vezetői döntéshozatal támogatása;
  • Kapcsolattartás, egyeztetés a Kiemelt ügyfélkapcsolati menedzserrel, társterületekkel, külső érintettekkel.
Elvárások:
  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség, ideálisan gazdasági szakirányon;
  • Legalább 2-3 év multinacionális környezetben szerzett releváns tapasztalat;
  • Aktív, tárgyalóképes angol nyelvtudás elengedhetetlen;
  • Megbízható számítógépes ismeret (Excel függvények, képletek
Amit kínálunk:
  • Versenyképes juttatási csomag;
  • Stabil céges háttér, multinacionális környezet;
  • Összetett, kihívást jelentő szakmai feladatok, fejlődési lehetőség.
Munkavégzés helye:
  • Budapest
Kapcsolat:
Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődését, és megfelel az elvárásoknak, kérjük, küldje el magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a E-mail cím megjelenítése e-mail címre.
Motivációs levelében, kérem, tömören és kifejezetten a következőket tüntesse fel: diploma megszerzésének éve; angol nyelvtusát mikor, milyen szakmai feladatra használata; tárgyalási alapot képező bérigény; munkába állás lehetséges időpontja; hasonló területen szerzett tapasztalat években kifejezve; gyakorlatban használt Excel függvények felsorolás szerűen; 3-5 tulajdonság, melyek alapján alkalmasnak találja magát a munkakör ellátására.

Egyéb hasonló állások Önnek
Corporate Accounts Receivable Specialist

Randstad Hungary Kft.

Would you like to leave the SSC sector and work...
Budapest


Financial Account Manager

Randstad Hungary Kft.

Are you an expert in English and have a Finance...
Budapest


C/C++ Platform Engineer

Randstad Hungary Kft.

Our client is a global leader in providing cust...
Budapest