Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Project Manager Assistant


Cargill is an international provider of food, agricultural and risk management products and services. With 142,000 employees in 66 countries, the company is committed to using its knowledge and experience to collaborate with customers to help them succeed.
Cargill Company – Cargill Feed & Nutrition Business Unit is currently looking for:

Project Manager Assistant

 

Responsibilities, Tasks

  • Interpreter activities, prepare translations
  • Classical personal assistant tasks
  • Give full support to the Project Manager
  • Make necessary planning and calculations for approvals and decisions
  • Follow up and give administrative support on financial questions, offers
  • Keep contact with other line managers
  • Organize all travel arrangements and meetings for the Project Manager
  • Home office with traveling up to 60 percent of time

Required Qualifications

  • Fluent in English
  • 2+ years relevant work experience
  • Working hours flexibility
  • Able to adapt quickly to changed requirements
  • Stress more flexibility requirement
  • Strong communication skills
  • Well organized, detail-oriented and have the ability to multitask
  • Helpful, discrete, positive, proactive, precise, and flexible personality with good interpersonal skills
  • Can work under pressure
  • Strong PC skills
  • Driving license, own car

Advantages

  • Dutch and/or  German language knowledge
  • College  degree
  • Agricultural background

Our offer

Independent work environment
Competitive compensation package
Unique opportunity for personal and professional development

Location:  Gyöngyös or Heves County, Hungary

Should you be interested in the above position, please send us your English & Hungarian CV with your salary requirements to the address below  by 20 April 2012.
For further information about the company please visit www.cargill.com

 

Munkavégzés helye Gyöngyös or Heves County, Hungary
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció, Mezőgazdaság / Környezettudomány / Környezetvédelem, Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés, Értékesítés / Kereskedelem
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Szükséges
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Régió Heves, Gyöngyös
Egyéb hasonló állások Önnek
Megváltozott munkaképességű cipőbolti eladó

Trenkwalder Kft

Megváltozott munkaképességű cipőbolti eladókat ...


ÁRUHÁZI ÜGYINTÉZŐ

PROHUMAN

...


Kirendeltségi asszisztens

Trenkwalder Kft

Piacvezető személyzeti szolgáltatóként teljes...