Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Üzemeltető rendszergazda


  • A hirdetés 882 napja lejárt

A MagiCom Kft. gazdasági stratégiájában a hosszú távú gondolkodást helyezi előtérbe, és a piacszerzés mellett kiemelt szerepet szentel a kiváló minőségű humán munkaerő megtartásának.

Ezt bizonyítja a cég "Investor in People" minősítése is, melyet a hazai informatikai szektorban elsőként sikerült megszereznie. Ezt az Európában rendkívül népszerű elismerést olyan szervezetek nyerhetnek el, amelyek emberi erőforrásaikat megtérülő befektetésnek tekintik - azaz kiemelt figyelmet szentelnek alkalmazottaik továbbképzésének.

Multinacionális ügyfelünk részére keresünk tapasztalt, megbízható IKT szakembert ÜZEMELTETŐ RENDSZERGAZDA munkakörbe.

A munkakör fő feladatai:

- Számítógépek összeszerelése, karbantartása, telepítése
- Szerver rendszerek telepítése, kezelése
- Belső és külső ügyfelek problémáinak kezelése, tanácsadás és javaslattétel hardver- és szoftverhasználatra
- Hálózatépítési feladatok (számítógépes és telefonos hálózatok kialakítása és ehhez kapcsolódó hálózati eszközök beüzemelése)
- Hálózati problémák orvoslása
- Telefonközpont menedzselése (új mellékek kiadása, hangposta)
- Printerek üzemeltetése, karbantartása
- Szerverüzemeltetés (új felhasználók felvitele, beállítása, levelezés beállítása, installálás)
- Egyéb informatikai eszközök konfigurálása, kommunikáció kiépítése (Printer, Fax, PDA, BlackBerry, Mobiltelefon, GPS, Projector)
- Ügyeleti rendszerben kiterjedt hálózat monitorozása (~100 WAN csomópont, 95%-ban Cisco eszközök)

Szakmai elvárások:

- Windows Server 2008 és MS Exchange 2007 mély ismerete
- Active Directory ismeret
- Kliens oldali Windows tapasztalat (Windows XP, Windows Vista, Windows 7)
- Hálózatépítési tapasztalat
- 2-3 éves Linux tapasztalat

Előny:

- Tapasztalat kisvállalati 10-40 fős MS infrastruktúra menedzselésében
- Közel CCNA szintű hálózatkezelési ismeret és tapasztalat / CCNA képesítés

Egyéb elvárások:

- Legalább középfokú szakmai végzettség
- Kiváló problémamegoldó és kommunikációs képesség
- Teherbírás
- Képesség önálló munkavégzésre
- Kommunikációs szintű angol nyelvtudás

Munkavégzés helye:

Budapest X.(alkalmanként külső ügyfelekhez történő helyszíni kiszállással)

A munka végzéséhez személyautó szükséges!

 

Tervezett kezdési idő: ASAP

 

A munkavégzéshez erkölcsi bizonyítvány szükséges.

Angol és magyar nyelvű fényképes önéletrajzát az alábbi címre várjuk:

Németh Barbara, HR menedzser E-mail cím megjelenítése

 

 

 

 

Helyek Budapest
Kategória IT / Informatika
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Polish speaking AR Accountant

HAYS Hungary Kft.

Your new company Our multinational partner is l...
Budapest


Sourcing Specialist

HAYS Hungary Kft.

Your new company Our German multinational pharm...
Budapest


Master Data Services Team Lead

HAYS Hungary Kft.

Master Data Services Team Lead munkatársat kere...
Budapest