Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Üzemeltető rendszergazda


  • A hirdetés 822 napja lejárt

A MagiCom Kft. gazdasági stratégiájában a hosszú távú gondolkodást helyezi előtérbe, és a piacszerzés mellett kiemelt szerepet szentel a kiváló minőségű humán munkaerő megtartásának.

Ezt bizonyítja a cég "Investor in People" minősítése is, melyet a hazai informatikai szektorban elsőként sikerült megszereznie. Ezt az Európában rendkívül népszerű elismerést olyan szervezetek nyerhetnek el, amelyek emberi erőforrásaikat megtérülő befektetésnek tekintik - azaz kiemelt figyelmet szentelnek alkalmazottaik továbbképzésének.

Multinacionális ügyfelünk részére keresünk tapasztalt, megbízható IKT szakembert ÜZEMELTETŐ RENDSZERGAZDA munkakörbe.

A munkakör fő feladatai:

- Számítógépek összeszerelése, karbantartása, telepítése
- Szerver rendszerek telepítése, kezelése
- Belső és külső ügyfelek problémáinak kezelése, tanácsadás és javaslattétel hardver- és szoftverhasználatra
- Hálózatépítési feladatok (számítógépes és telefonos hálózatok kialakítása és ehhez kapcsolódó hálózati eszközök beüzemelése)
- Hálózati problémák orvoslása
- Telefonközpont menedzselése (új mellékek kiadása, hangposta)
- Printerek üzemeltetése, karbantartása
- Szerverüzemeltetés (új felhasználók felvitele, beállítása, levelezés beállítása, installálás)
- Egyéb informatikai eszközök konfigurálása, kommunikáció kiépítése (Printer, Fax, PDA, BlackBerry, Mobiltelefon, GPS, Projector)
- Ügyeleti rendszerben kiterjedt hálózat monitorozása (~100 WAN csomópont, 95%-ban Cisco eszközök)

Szakmai elvárások:

- Windows Server 2008 és MS Exchange 2007 mély ismerete
- Active Directory ismeret
- Kliens oldali Windows tapasztalat (Windows XP, Windows Vista, Windows 7)
- Hálózatépítési tapasztalat
- 2-3 éves Linux tapasztalat

Előny:

- Tapasztalat kisvállalati 10-40 fős MS infrastruktúra menedzselésében
- Közel CCNA szintű hálózatkezelési ismeret és tapasztalat / CCNA képesítés

Egyéb elvárások:

- Legalább középfokú szakmai végzettség
- Kiváló problémamegoldó és kommunikációs képesség
- Teherbírás
- Képesség önálló munkavégzésre
- Kommunikációs szintű angol nyelvtudás

Munkavégzés helye:

Budapest X.(alkalmanként külső ügyfelekhez történő helyszíni kiszállással)

A munka végzéséhez személyautó szükséges!

 

Tervezett kezdési idő: ASAP

 

A munkavégzéshez erkölcsi bizonyítvány szükséges.

Angol és magyar nyelvű fényképes önéletrajzát az alábbi címre várjuk:

Németh Barbara, HR menedzser E-mail cím megjelenítése

 

 

 

 

Helyek Budapest
Kategória IT / Informatika
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
LabVIEW FEJLESZTŐ

IMPC Personnel Hungária Kft.

...
Magyarország


SAP expert

Hire-One Kft.

  Legyünk együtt sikeresek!   Multinacioná...
Esztergom, Budapest


Project Coordinator (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Határidőben és jó minőségben tervezi meg és k...
Budapest