Kedves Álláskereső,

Amennyiben jelentkezni kíván az álláshirdetésre, arra a hirdető cég karrier oldalán van lehetősége.

Mielőtt azonban továbblépne, kérjük, adja meg email címét, hogy ne maradjon le a hasonló állásajánlatokról.

A Tovább a jelentkezéshez gomb megnyomásával elfogadja az ÁSZF-et, és hozzájárul ahhoz, hogy a

www.cvonline.hu állásajánlatokat és álláskereséssel kapcsolatos információkat küldjön Önnek.

Az állásra a „Tovább a jelentkezéshez” gomb megnyomásával tud jelentkezni úgy, hogy a hirdető cég oldalán

minden szükséges információt megad, és a jelentkezését a leírtaknak megfelelően hajtja végre.

         
www.cvonline.hu

Az álláshirdetés lejárt.

Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt

Norwegian Speaker HR Contact Center Representative

Régió:

Budapest

PBS International Kft.
Hozzáadva: 2014.09.21.
Hirdetés azonosító: 387861
lejárt

     Norwegian Speaker HR Contact Center Representative

Country:    Hungary (+36) • Budapest

Description of position:    As an HR Contact Center Representative for Sweden/Norway you'll perform first and second level support, receiving questions from direct calls and emails, plus handling more difficult, time-consuming queries as well.

Duties:    As an HR Contact Center Representative for Sweden/Norway you'll perform first and second level support, receiving questions from direct calls and emails, plus handling more difficult, time-consuming queries as well.

Topics will vary from Compensation & Benefits to Workforce Management and Skills Development, among other queries.

Your primary responsibilities will be:

• Handle telephone calls and e-mail queries

• Take ownership of the resolution of callers' issues, giving guidance and solving problems at the first point of contact whenever possible within the target response time.

• Follow business controls guidelines, corporate instructions and internal processes

• Communicate effectively to our customers on HR policy and processes

• Work as a member of a team to minimize customer wait times, maximize customer satisfaction and response accuracy

• Support other HR Departments with any other activities upon management request

• Ensure productivity and high level occupancy

• Accountable for the SLA/Customer Satisfaction results of the country/ies supported

Develop a strong knowledge of department, Business Unit and overall business strategy with a view to operating as a knowledge expert

Requirements, skills:    Required

Bachelor's Degree

English: Fluent

Norwegian: Fluent

Preferred

Basic knowledge in Basic IT skills

Additional information

• Language skills: Fluent in writing and speaking/native level in Swedish and English, preferably in another European language too

• Excellent communication skills

• Adaptability to an ever changing environment.

• Computer literacy in Excel, Explorer

• Accuracy and attention to details because of sensitive Client information.

• Highly customer service oriented

• Ability to work well under pressure

• Ability to assimilate large amounts of information in a relatively short period of time

• Excellent listening skills

• Multitasking and time mgmt

• Highly motivated individual

Known languages:    English OR Norwegian and English: Fluent

Short company info:    Our client is an International Shared Service Center based in Budapest.

 

Kategória
Humán erőforrás
Régió
Budapest
 
x

Kérjük, ossza meg velünk véleményét!

Visszajelzés küldése