Kedves Álláskereső,

Amennyiben jelentkezni kíván az álláshirdetésre, arra a hirdető cég karrier oldalán van lehetősége.

Mielőtt azonban továbblépne, kérjük, adja meg email címét, hogy ne maradjon le a hasonló állásajánlatokról.

A Tovább a jelentkezéshez gomb megnyomásával elfogadja az ÁSZF-et, és hozzájárul ahhoz, hogy a

www.cvonline.hu állásajánlatokat és álláskereséssel kapcsolatos információkat küldjön Önnek.

Az állásra a „Tovább a jelentkezéshez” gomb megnyomásával tud jelentkezni úgy, hogy a hirdető cég oldalán

minden szükséges információt megad, és a jelentkezését a leírtaknak megfelelően hajtja végre.

         
www.cvonline.hu

Az álláshirdetés lejárt.

Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt

Service desk analyst

Régió:

Budapest

Randstad Hungary Kft.
Hozzáadva: 2014.09.21.
Jelentkezési határidő: 2012.08.16.
Hirdetés azonosító: 401275
lejárt

Service desk analyst

Our Client, one of the world’s leading telecommunications company’s developing Shared Service Centre is looking for a suitably qualified and experienced person for the role of Service desk analyst.

Feladatok:

- Processing tickets and orders
- Answering calls and e-mails
- Providing Level 1 support and first-time fix and level 2 support on certain systems or solutions

Elvárások:

- Experience in a customer facing support function(preferably IT) in a multinational environment
- Fluency in English AND German is essential
- Willingness to work in shifts
- Familiarity with Remedy is an advantage

Amit kínálunk:

- Multinational environment
- Dynamic team
- Competitive compensation package

Jelentkezés:
Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Kategória
IT / Informatika
Régió
Budapest
Link:
http://www.randstad.hu/job_details/16528-service-desk-analyst/?mid=cvonline" onclick="emailFromLead.startUp(this.getAttribute('href'),401275);return false;
 
x

Kérjük, ossza meg velünk véleményét!

Visszajelzés küldése