x

Kedves Álláskereső,

Amennyiben jelentkezni kíván az álláshirdetésre, arra a hirdető cég karrier oldalán van lehetősége.

Mielőtt azonban továbblépne, kérjük, adja meg email címét, hogy ne maradjon le a hasonló állásajánlatokról.

A Tovább a jelentkezéshez gomb megnyomásával elfogadja az ÁSZF-et, és hozzájárul ahhoz, hogy a

www.cvonline.hu állásajánlatokat és álláskereséssel kapcsolatos információkat küldjön Önnek.

Az állásra a „Tovább a jelentkezéshez” gomb megnyomásával tud jelentkezni úgy, hogy a hirdető cég oldalán

minden szükséges információt megad, és a jelentkezését a leírtaknak megfelelően hajtja végre.

         
www.cvonline.hu

Az álláshirdetés lejárt.

Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt

Multilingual Accounts Receivable Associate

Tata Consultancy Services Ltd. Magyarországi Fióktelepe (TCS)-Multilingual Accounts Receivable Associate
Hozzáadva 2012.07.31.
Hirdetés azonosító: 421365
lejárt


TATA CONSULTANCY SERVICES IN HUNGARY

TATA Consultancy Services (TCS), part of India’s prestigious Tata Group offers a wide range of IT services, outsourcing and business solutions. There are over 800 employees at TCS Hungary with an ambitious growth plan for the coming years. 


To our Budapest office we are currently seeking for:

 

Multilingual Accounts Receivable Associate

 

The requirement is in Accounts Receivable (Credit & Collections) Function. The prospective candidate would form part of the AR credit & collections team and support collection of overdue invoices from the Client’s customers.

 

Tasks:

  • Follow up on the overdue invoices from customers
  • Support the cash application team with the unapplied cash
  • Proper & timely escalation of issues and disputes
  • Strict adherence to monthly cutoff deadlines to ensure smooth closure of month and quarter
  • Collection calls and active participation in the customer account review committee
  • Keeping thorough documentation of outstanding issues of top customers

Requirements:

  • Strong language requirements: English with Portuguese or Italian. At least 1 year of experience in finance and/or accounting (Preferably in Customer invoicing, revenue recognition etc)
  • Graduate or equivalent in Finance and Accounting
  • Good Communication skills
  • Exposure to ERP Environment (SAP) is preferred

We offer:

  • competitive salary and compensation package
  • continuous learning and development
  • the chance to work in a young, dynamic and rapidly expanding organization
  • international work environment

 

If you would like to apply for this job, please send us your English CV the email address below.

Munkavégzés helye:
Budapest
Kategória
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat
1 év
Munkaidő tipusa
Teljes munkaidő
Régió
Budapest
 
 
x

Kérjük, ossza meg velünk véleményét!

Visszajelzés küldése