Kedves Álláskereső,

Amennyiben jelentkezni kíván az álláshirdetésre, arra a hirdető cég karrier oldalán van lehetősége.

Mielőtt azonban továbblépne, kérjük, adja meg email címét, hogy ne maradjon le a hasonló állásajánlatokról.

A Tovább a jelentkezéshez gomb megnyomásával elfogadja az ÁSZF-et, és hozzájárul ahhoz, hogy a

www.cvonline.hu állásajánlatokat és álláskereséssel kapcsolatos információkat küldjön Önnek.

Az állásra a „Tovább a jelentkezéshez” gomb megnyomásával tud jelentkezni úgy, hogy a hirdető cég oldalán

minden szükséges információt megad, és a jelentkezését a leírtaknak megfelelően hajtja végre.

         
www.cvonline.hu

Az álláshirdetés lejárt.

Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt

French or Czech/Slovakian Call Center Customer Service Representative


Hozzáadva 2012.05.23.
Hirdetés azonosító: 399334
lejárt

Computer company providing banking IT and call center services for 10 years, looking for the right candidates for the following position:

 

Job Title: French or Czech/Slovakian Call Center Customer Service Representative


Job Description: Answer phones and e-mails to respond to general customer inquiries, product related questions and customer complaints. Project a professional company image through phone interaction. Translate product related materials.


Languages to be covered: High level English is a must. High level written and spoken knowledge in one of the following languages is also required: French/Czech/Slovakian/Russian.


Requirements: Computer literate with the ability to learn customer service software applications. Duties require professional verbal and written communication skills and the ability to type. Excellent communication skills (speaking and writing) required. Banking background is an advantage.


We look for people who:

•          wants to delight customers, above and beyond the call of duty

•          has intimate knowledge of the customer’s needs

•          has empathy for the customers situation

•          is able to communicate clearly, both written and in spoken

•          talks in a way the customer can understand

•          has a "thick skin" and able to handle complaints, even with “difficult” customers

•          works accurate and with eye for detail

•          handles in the best interest of both customer and company

•          is able to suggest improvements to the various communications by the company

•          has a pleasant, friendly style with customers and with colleagues

•          is willing to build a long-term relationship with the customer

•          is a strong team player  

 

We offer: Young Team, comfortable atmosphere, above competitive salary, fringe benefits.

 

Location: Hungary, Budapest, district XIV.

 

Categories: Bank, Pénzintézet, Ügyfélszolgálat

 

Minimális tapasztalat: 1 év


Szükséges iskolai végzettség: középfokú

 

Vezetői engedély: nem szükséges

 

Munkaidő: teljes munkaidő

 

Please send your CV to the following e-mail address

Munkavégzés helye:
Budapest
Kategória
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling, IT / Informatika, Asszisztencia / Adminisztráció
Munkaidő tipusa
Teljes munkaidő
Régió
Budapest
 
 
x

Kérjük, ossza meg velünk véleményét!

Visszajelzés küldése