x

Kedves Álláskereső,

Amennyiben jelentkezni kíván az álláshirdetésre, arra a hirdető cég karrier oldalán van lehetősége.

Mielőtt azonban továbblépne, kérjük, adja meg email címét, hogy ne maradjon le a hasonló állásajánlatokról.

A Tovább a jelentkezéshez gomb megnyomásával elfogadja az ÁSZF-et, és hozzájárul ahhoz, hogy a

www.cvonline.hu állásajánlatokat és álláskereséssel kapcsolatos információkat küldjön Önnek.

Az állásra a „Tovább a jelentkezéshez” gomb megnyomásával tud jelentkezni úgy, hogy a hirdető cég oldalán

minden szükséges információt megad, és a jelentkezését a leírtaknak megfelelően hajtja végre.

         
www.cvonline.hu

Az álláshirdetés lejárt.

Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt

First level IT support specialist (1st help desk support)

Reed Magyarország Kft. / Reed Recruitment-First level IT support specialist (1st help desk support)
Hozzáadva 2012.07.30.
Hirdetés azonosító: 422760
lejárt

Our client is a global, broad-based company devoted to discovering new products and technologies - they have sales, manufacturing, research and development, and distribution facilities around the world, close to where their customers need them to be. 

If you want to be the part of a growing and dynamic team and would like extend your experience within an international company, don't hesitate and send you application. 

Responsibilities

  • responsible for maintaining 1st level (Help Desk) support for the SSC Staff,
  • supporting configuration and set up of hardware and software and workstation user administration
  • monitor local system performance and maintain local system security
  • communication with the business areas

Requirements

  • University / college degree with concentration on information technology
  • Minimum of 2 years of experience in an administrator position
  • Experience in applied software and infrastructure (PC, LAN, and telecommunication)
  • Microsoft certification is an advantage
  • Fluency in English is a must
  • Other European language German, Spanish, French or Italian language knowledge is an advantage
  • Experience in Shared Service Centre is a plus

Kategória
IT / Informatika
Munkaidő tipusa
Teljes munkaidő
Régió
Budapest
 
 
x

Kérjük, ossza meg velünk véleményét!

Visszajelzés küldése