Kedves Álláskereső,

Amennyiben jelentkezni kíván az álláshirdetésre, arra a hirdető cég karrier oldalán van lehetősége.

Mielőtt azonban továbblépne, kérjük, adja meg email címét, hogy ne maradjon le a hasonló állásajánlatokról.

A Tovább a jelentkezéshez gomb megnyomásával elfogadja az ÁSZF-et, és hozzájárul ahhoz, hogy a

www.cvonline.hu állásajánlatokat és álláskereséssel kapcsolatos információkat küldjön Önnek.

Az állásra a „Tovább a jelentkezéshez” gomb megnyomásával tud jelentkezni úgy, hogy a hirdető cég oldalán

minden szükséges információt megad, és a jelentkezését a leírtaknak megfelelően hajtja végre.

         
www.cvonline.hu

Az álláshirdetés lejárt.

Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt

EDI Technical Support Specialist

DIAGEO Üzletviteli Szolgáltatások Kft.-EDI Technical Support Specialist
Hozzáadva 2012.04.17.
Hirdetés azonosító: 383498
lejárt


EDI Technical Support Specialist

________________________________________

Context/Scope
________________________________________

In line with the Diageo First Principle, our permanent aim is to beat the competition every day in every market and to continuously improve our processes. Supporting these business goals Diageo recognizes the benefits of establishing EDI links with our key customers. Satisfying our customer needs increases our business leadership position by improving customer

________________________________________

Purpose of Role
________________________________________

The purpose of this role is to ensure Diageo operates robust, error free EDI solutions.
 
________________________________________

Top Accountabilities
________________________________________


•    Develop, maintain and test EDI solutions
•    Develop technical specification for EDI maps in accordance with the EDI standards, support testing and debug all outbound and inbound EDI transaction sets
•    Provide support for systems and production EDI processes, investigate and resolve EDI related issues, queries
•    Support Diageo’s trading partners and projects by providing technical consultancy
•    Document and maintain Diageo EDI processes
•    Relationship management with 3rd party service providers (Sterling, CSC, Accenture) and internal stakeholders: Diageo IMCs and Shared Services
 
________________________________________

Qualifications and experience required
________________________________________

 
Essential

  • Graduate in Finance, Economics or IS
  • Minimum 2 years experience with SAP IDOC, EDI Standards and Network Communications
  • Strong analytical, development and problem solving skills
  • Ability to handle issues with an appropriate sense of urgency
  • Excellent written and verbal communication skills are required, as this is a customer facing position
  • Solution focused mindset, drive for solutions taking business and legal requirements into consideration
  • Ability to represent complex technical issues in an understandable way for wider audience
  • Integrated System Skills: Understands the system impact on other functions/ applications. Curious to develop program knowledge across the processes
  • Solid process and system knowledge (MS Office and SAP)

Desirable

  • Experience in ANSI X12 & EDIFACT development
  • Familiarity with the current EDI application software (Gentran)
  • Prior experience in Cash Cycle (mainly OTC) processes
  • Project management insights and dealing with ambiguity

Munkavégzés helye:
Budapest
Kategória
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling, Elektronika / Telekommunikáció
Minimális tapasztalat
2 év
Szükséges iskolai végzettség
Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa
Teljes munkaidő
Régió
Budapest
 
 
x

Kérjük, ossza meg velünk véleményét!

Visszajelzés küldése