Kedves Álláskereső,

Amennyiben jelentkezni kíván az álláshirdetésre, arra a hirdető cég karrier oldalán van lehetősége.

Mielőtt azonban továbblépne, kérjük, adja meg email címét, hogy ne maradjon le a hasonló állásajánlatokról.

A Tovább a jelentkezéshez gomb megnyomásával elfogadja az ÁSZF-et, és hozzájárul ahhoz, hogy a

www.cvonline.hu állásajánlatokat és álláskereséssel kapcsolatos információkat küldjön Önnek.

Az állásra a „Tovább a jelentkezéshez” gomb megnyomásával tud jelentkezni úgy, hogy a hirdető cég oldalán

minden szükséges információt megad, és a jelentkezését a leírtaknak megfelelően hajtja végre.

         
www.cvonline.hu

Az álláshirdetés lejárt.

Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt

Customer Service in HR

Reed Magyarország Kft. / Reed Recruitment-Customer Service in HR
Hozzáadva 2013.03.18.
Hirdetés azonosító: 398209
lejárt

Our client is a global, broad-based company devoted to discovering new products and technologies - they have sales, manufacturing, research and development, and distribution facilities around the world, close to where their customers need them to be.

If you want to be the part of a growing and dynamic team and would like extend your experience within an international company, don't hesitate and send you application. 

Job description

  • Maintain HR related data, files and records in the area of Organisational Management,

      Performance Management & Compensation

  • Provide support for Training Administration for colleagues inEurope
  • Act as data coordinator for Global Mobility cases worldwide
  • Act as point of contact for various queries by Global HR

Job requirements

  • College or university degree
  • 0-3 years of experience in administrative role or SSC
  • We are also looking for application of fresh graduates
  • Fluency in English
  • Good command of German/Russian/Italian/French/Dutch/Czech/ Slovak is advatage
  • Good command of Microsoft Office, SAP is not a must but preferred
  • Outstanding communication and organization skills
  • Ability to manage multi-tasks and handle complex cases
  • Flexibility
  • Excellent customer service and communication skills
  • Attention to details\accuracy in record keeping
  • Team player

Kategória
Szolgáltatás / Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat, Humán erőforrás
Minimális tapasztalat
2 év
Szükséges iskolai végzettség
Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa
Teljes munkaidő
Régió
Budapest
 
 
x

Kérjük, ossza meg velünk véleményét!

Visszajelzés küldése