Kedves Álláskereső,

Amennyiben jelentkezni kíván az álláshirdetésre, arra a hirdető cég karrier oldalán van lehetősége.

Mielőtt azonban továbblépne, kérjük, adja meg email címét, hogy ne maradjon le a hasonló állásajánlatokról.

A Tovább a jelentkezéshez gomb megnyomásával elfogadja az ÁSZF-et, és hozzájárul ahhoz, hogy a

www.cvonline.hu állásajánlatokat és álláskereséssel kapcsolatos információkat küldjön Önnek.

Az állásra a „Tovább a jelentkezéshez” gomb megnyomásával tud jelentkezni úgy, hogy a hirdető cég oldalán

minden szükséges információt megad, és a jelentkezését a leírtaknak megfelelően hajtja végre.

         
www.cvonline.hu

Az álláshirdetés lejárt.

Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt

Accounts Payable Team Leader [ST-GEAPTL01]

Focus Consulting Kft.
Added on: 2014.07.30.
Ad ID__: 396943
Focus consulting

 

Our client

Our client is a multinational business services and technology solutions provider. They are currently looking for a talented individual for Accounts Payable Team Leader.

Tasks

- Coordinate the work of the AP team (16 team members and a coordinator)
- Maintain regular contact with the client and fulfill reporting duties
- Effectively manage the tasks and responsibilities of new process transitions
- Active participation in identifying and correcting any process related issues coming from customer feedback
- Provide performance appraisal to all team members on their achievements and behavior
- Manage the necessary development and training processes of team members
- Active participation in selection and on boarding of new employees to the team
- Fulfill all administrative requirements (attendance management, headcount management and various occasional reports)
- Work closely with the IT team to ensure hardware and software reliability and access rights
- Apply the necessary quality tools to ensure process improvement

Requirements

- University or college degree
- 1-3 years of team leading experience in the fields of finance & accounting.
- AP Reconciliation knowledge
- Advanced level of English
- ERP knowledge
- Computer Knowledge (MS Office, Internet etc.)
- People management: ability to manage a multilingual team in a multicultural environment
- Excellent communications skills
- Project management skills and experience
- High level of flexibility and independence
- Logical and operational way of thinking, initiative, result orientation
- Client and service oriented attitude
- Analytical skills to be able to analyze the needs of the process
- Good presentation and organization skills, excellent decision-making skills
- Ability to work with sharp deadlines

Advantageous

- Oracle knowledge

Other

Our client offers:

- Competitive salary
- Multinational, dynamic team
- Professional and soft-skills trainings
- Further internal carrier opportunities
- Multicultural environment
- Cafeteria benefits

 

Munkavégzés helye
Kategória
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Régió
Budapest
 

 

More details here__

 
x

Kérjük, ossza meg velünk véleményét!

Visszajelzés küldése