Kedves Álláskereső,

Amennyiben jelentkezni kíván az álláshirdetésre, arra a hirdető cég karrier oldalán van lehetősége.

Mielőtt azonban továbblépne, kérjük, adja meg email címét, hogy ne maradjon le a hasonló állásajánlatokról.

A Tovább a jelentkezéshez gomb megnyomásával elfogadja az ÁSZF-et, és hozzájárul ahhoz, hogy a

www.cvonline.hu állásajánlatokat és álláskereséssel kapcsolatos információkat küldjön Önnek.

Az állásra a „Tovább a jelentkezéshez” gomb megnyomásával tud jelentkezni úgy, hogy a hirdető cég oldalán

minden szükséges információt megad, és a jelentkezését a leírtaknak megfelelően hajtja végre.

         
www.cvonline.hu

Az álláshirdetés lejárt.

Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt

ACCOUNTANT in Bratislava/Pozsony

Reed Magyarország Kft. / Reed Recruitment-ACCOUNTANT in Bratislava/Pozsony
Hozzáadva 2012.05.24.
Hirdetés azonosító: 395055
lejárt

 

If you have 3 years experience in accounting, also gained a solid knowledge in VAT return, speak fluent English and are able to work in Pozsony, you are the perfect talent for this opportunity!

 

Job description, responsibilities and duties:

  • to adapt and implement group accounting rules to be in line with legal and internal requirements
  • to ensure smooth and timely day-to-day accounting
  • communication with the tax authorities, financial institutions
  • preparation of financial statements (VAT return, internal & external statistics - monthly, quarterly and annual basis)
  • balance sheet reconciliation activities
  • assisting with internal and external audits
  • assistance in the development and implementation of effective accounting policies, procedures and processes
  • to deliver exceptional financial analysis and reports on requests

 

Requirements and skills

We welcome candidates who meet the following requirements:

 

  • University degree (or Secondary with leaving examination) in economic or finance direction
  • Min. 3 years experience of complex Hungarian accounting (specially VAT returns)
  • Strong accounting background and accuracy
  • Fluent knowledge of English
  • Computer skills - knowledge of MS Office applications (SAP experience is an advantage)
  • Organizational skills
  • Good communication skills
  • Resistance to stress
  • Ability to solve problems
  • Organizational skills
  • Team player

Munkavégzés helye:
Bratislava/Pozsony
Kategória
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat
3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség
Egyetemi végzettség
Munkaidő tipusa
Teljes munkaidő
Régió
Külföld
 
 
x

Kérjük, ossza meg velünk véleményét!

Visszajelzés küldése