Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

1st Line Customer Helpdesk Czech, Slovak, 7/24 shift

Régió: Budapest

Randstad Hungary Kft.

Hozzáadva: 2016.06.28.
Jelentkezési határidő: 2012.05.26.
Hirdetés azonosító: 382930

1st Line Customer Helpdesk Czech, Slovak, 7/24 shift

Our multinational client is a prestigious telecommunication company with worldwide presence, for which we are looking for 1st Line Customer Helpdesk specialists in 7 x 24 shifts to their Budapest-based business services center.

Feladatok:

- Responding to inbound telephone calls from customers and recording all actions taken to effect resolution of customer problems.
- Contacting customers directly, providing notification of error conditions, and updating on existing problem conditions.
- Conducting first level analysis and contacting other technical departments if it is necessary.

Elvárások:

- Good level of English and one of the listed languages are mandatory: Czech, Slovak
- Helpdesk experience and/or networking knowledge are preferred
- Ability to work in 7/24 shifts

Amit kínálunk:

- Multinational environment
- Dynamic team
- Excellent salary and benefits package
- Development opportunities

Jelentkezés:
Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Egyéb hasonló állások Önnek
Legal Assistant

Lakatos, Köves és Társai Ügyvédi Iroda

Lakatos, Köves és Társai Ügyvédi Iroda (earlier...
Budapest


Részmunkaidős recepciós

Szécsényi Ügyvédi Iroda

Nemzetközi ügyfélkörrel rendelkező ügyvédi iro...
Budapest


Személyi asszisztens

Újpest 1885 Futball Kft

Személyi asszisztens Munkaköri leírás: Teljes k...
Budapest