Találd meg álmaid állását egy kattintásra!

Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Ügyfélszolgálati vezető

Ügyfélszolgálati vezető

Aarenson Consulting Személyzeti Tanácsadó
Régió: Budapest, Pest
 
Hozzáadva: 2019.12.17.
Jelentkezési határidő: 2019.12.27.

Megbízónk Top 100-as magyar nagyvállalat, csapatukba 

Ügyfélszolgálati vezetőt 

keresünk.

Feladatok

  • Ügyfélszolgálati munka és értékesítési pontok (kb. 4500 hely az országban) problémáinak kezelése, a megoldások támogatása fejlesztésére javaslatok megfogalmazása, koncepciók kidolgozása, fejlesztési igények kidolgozása
  • Az osztály (kb. 30 fő) munkájának operatív megszervezése, a munka folyamatosságának biztosítása, ellenőrzése, a megfelelő munkafeltételek és munkák helyes elosztásának biztosítása, vezetése
  • A beosztott kollégák oktatása, munkájának ellenőrzése, rendszeres értékelése, támogatása, szakmai fejlődéséhez szükséges feltételek biztosítása
  • A különböző kommunikációs csatornákon keresztül beérkező ügyfélmegkeresések megválaszolásának ellenőrzése, koordinálása
  • A megkeresések teljesítésének követése, határidő betartásának ellenőrzése
  • Üzletfejlesztési és egyéb stratégiai projektekben részvétel/együttműködés
  • Heti riport készítése az osztály működéséről a vezetőség felé, prezentációk, kimutatások készítése, azok prezentálása, adatszolgáltatás a vállalaton belül más osztályok részére
  • A Szervezetben (akár eseti) társterületekkel, tevékenységekkel szükséges együttműködés szervezése, a végrehajtás következetes számonkérése
  • Szabályzat alkotásban való részvétel, véleményezés

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Releváns, ügyfélszolgálati vezetői szakmai tapasztalat nagyvállalati szektorban fejlett ügyfélszolgálati háttérben (előny telco, bank, biztosító)
  • MS Word, Excel, Power Point magas szintű ismerete
  • Kiváló koordinációs-, kommunikációs- és problémamegoldó készség, proaktivitás, folyamatszemlélet

Munkáltató ajánlata

  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag
  • Kiszámítható nagyvállalati háttér
  • Folyamatos szakmai fejlődés
Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció > Adminisztratív vezető
Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés > Operatív vezérigazgató, Részlegvezető
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás > Ügyfélszolgálat vezető
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Határozatlan idejű
Aktiválás időpontja 2019.11.28.
Iratkozzon fel állásértesítőre